borghans Posted February 8, 2017 Share Posted February 8, 2017 Ønsker å kjøpe en brukt selvlendsende åpen båt med vindskjerm. Har sett på Øyen 530, denne liker jeg, Men det finnes sikkert andre tilsvarende båter, så derfor spør jeg om hvilke andre båter kan jeg se etter? Tenker meg en pris opp mot 100 000 kr. Så jeg håper å finne en båt som er lite brukt. Quote Link to post
Riddar4 Posted February 8, 2017 Share Posted February 8, 2017 Straks du finner en Øien 530 som er et par år med en ok motor, er det bare å slå til. Bedre båt til fisking i den størrelsen finnes ikke. Quote Link to post
LM 605 Posted February 8, 2017 Share Posted February 8, 2017 Sandstrøm har jo en rekke bra modeller i denne størrelsen. Solid bygget, og rimelige i pris i forhold til mange andre mer "kjente" båter. Ypperlige bruksbåter, særlig classic serien, passer bra til f. eks. fiske, etc. Quote Link to post
torbi Posted February 8, 2017 Share Posted February 8, 2017 Sting 530, mye lik som Øien 530. Quote Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Recommended Posts