borghans Startet 8.Februar.2017 Del på Facebook Startet 8.Februar.2017 Ønsker å kjøpe en brukt selvlendsende åpen båt med vindskjerm. Har sett på Øyen 530, denne liker jeg, Men det finnes sikkert andre tilsvarende båter, så derfor spør jeg om hvilke andre båter kan jeg se etter? Tenker meg en pris opp mot 100 000 kr. Så jeg håper å finne en båt som er lite brukt. Sitér dette innlegget Link to post
Riddar4 Svart 8.Februar.2017 Del på Facebook Svart 8.Februar.2017 Straks du finner en Øien 530 som er et par år med en ok motor, er det bare å slå til. Bedre båt til fisking i den størrelsen finnes ikke. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 8.Februar.2017 Del på Facebook Svart 8.Februar.2017 Sandstrøm har jo en rekke bra modeller i denne størrelsen. Solid bygget, og rimelige i pris i forhold til mange andre mer "kjente" båter. Ypperlige bruksbåter, særlig classic serien, passer bra til f. eks. fiske, etc. Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 8.Februar.2017 Del på Facebook Svart 8.Februar.2017 Sting 530, mye lik som Øien 530. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.