Sjarkmann Posted February 8, 2017 Share Posted February 8, 2017 (edited) Har en 10hk mariner med litt dårlige pakninger i mellom selve undervannshuset og vannpumpa. Vet noen hva den er laget av, og hva jeg kan lage nye av? Går det å bruke vanlig pakningspapir eller tynn gummi? Edited February 8, 2017 by Sjarkmann (see edit history) Quote Har du kontroll, kjører du ikke fort nok!! Link to post
bellen Posted February 9, 2017 Share Posted February 9, 2017 Du kan nok lage pakning av det meste, melkekartong er også bra pakningstoff. Men det beste er å kjøpe nytt. Eg tiper at dei aller fleste som forhandler desse motorene har denne pakninga på lager. Quote Link to post
Sjarkmann Posted February 9, 2017 Author Share Posted February 9, 2017 Ok. Det er bare det at det er langt til nærmeste forhandler, og jeg har ikke tid til å hente. Men jeg lager nok av orginalstoff, har fått tak i litt. Quote Har du kontroll, kjører du ikke fort nok!! Link to post
Recommended Posts