Hosse Startet 9.Februar.2017 Del på Facebook Startet 9.Februar.2017 Ja, jeg har brukt søkefunksjonen:-) Det er mye gamle tips, eller tips på firmaer som er langt unna Bærum/Oslo. Ønsker å trekke om eller reparere mitt baksete i en Scand 7600 Dynamic. Det er en gammel og rimelig båt, så jeg ønsker ikke å legge igjen 10.000 ++ kr for dette. Vurderer også å trekke om setene inne i båten. Det er jo en litt annen sak da det kun er putetrekk omtrent og en helt annen type stoff. På forhånd takk! Sitér dette innlegget Link to post
Nero II Svart 9.Februar.2017 Del på Facebook Svart 9.Februar.2017 Baksetet ditt eller båtens... Sitér dette innlegget Link to post
Hosse Svart 9.Februar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Februar.2017 Tenkte noen kanskje hadde lyst å fikse opp baksetet mitt, på plass i båten? Sitér dette innlegget Link to post
Skrulokk Svart 9.Februar.2017 Del på Facebook Svart 9.Februar.2017 Henger meg på dette spørsmålet :) Har noen seter i vår Risør som trenger nytt trekk :) Sitér dette innlegget Link to post
gjeldfri Svart 9.Februar.2017 Del på Facebook Svart 9.Februar.2017 Doxa interiør, Ramstadsletta. Sitér dette innlegget Link to post
Havgap Svart 9.Februar.2017 Del på Facebook Svart 9.Februar.2017 Doxa eller http://ltfilus.com - på Billingstad Sitér dette innlegget Link to post
Vantro Svart 9.Februar.2017 Del på Facebook Svart 9.Februar.2017 Lite stykke unna, men kan anbefale Hamar salmakerverksted? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 10.Februar.2017 Del på Facebook Svart 10.Februar.2017 Jeg fikk laget nytt sete til min lille båt hos FairMont på Bryn. Skal ikke si noe om hvordan de er på pris etc, men lokalene deres var fulle av Mercedes,Porche og Jaguarer som skulle ha nytt interiør, så de leverer i det minste kvalitet. Jeg ble veldig fornøyd med kvalitet på sømmer etc. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Hosse Svart 10.Februar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Februar.2017 Doxa er mailen, men ikke fått svar ennå:-) Ifilus er herved mailet også:-) Fairmont kjenner jeg godt til. De monterer masse for Oslo taxi blant annet. Tenkte ikke på de:-) Takk alle sammen! Bra start dette her! Sitér dette innlegget Link to post
Skrulokk Svart 11.Februar.2017 Del på Facebook Svart 11.Februar.2017 Jøss, Fairmont visste jeg ikke om, men jeg bor rett oppi gata for dem :DSkal jaggu ta en tur innom, om så kun for å titte :) Sitér dette innlegget Link to post
Hosse Svart 11.Februar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Februar.2017 Har sendt 5 forespørsler så langt, men ingen tilbud ennå.. Er veldig spent på hva jeg kan forvente av pris på å trekke om dette? Noen magefølelser her?:-) Sitér dette innlegget Link to post
Hosse Svart 12.Februar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Februar.2017 OK, første tilbudet jeg fikk for å trekke om sete og rygg er 6.200 kr + mva. Er det i området hva man kan forvente? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 14.Februar.2017 Del på Facebook Svart 14.Februar.2017 (redigert) Høres vel OK ut i mine ører, hvis kvaliteten på arbeidet de leverer holder mål. Du skal ikke ta med stolene med det samme, så du ikke får fargeforskjeller etc? Redigert 14.Februar.2017 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Hosse Svart 14.Februar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Februar.2017 Usikker på om jeg skal ta de stolene foran. De koster ikke mer enn 1200-1500 kr ny stk, så det er nok rimgeligere enn å trekke de om. Sitér dette innlegget Link to post
Gew77 Svart 14.Februar.2017 Del på Facebook Svart 14.Februar.2017 Vi har trukket om hele putesettet inkludert førerstol selv, på vår Scand Baltic i vinter. Kjøpte stoff hos Stoff og Stil, Oslo - har brukt en grå type, som ligner på Alcantara. Men de har også et stort utvalg av kunstskinn. Har sprettet opp de gamle og brukt de som mal. Vi lånte symaskin - vanlig type men kjøpte noen kraftige nåler. Det ble ikke "møbeltrekkerperfekt" men vi er overrasket over hvor bra det ble:) Det har tatt tid, men hadde vi hatt bedre tid i hverdagen, hadde vi vært i mål lenge før. Totalkostnaden kom på i underkant av 3000,- Bare et tips, vi syntes det ble litt mye å legge mellom 20 og 30 K i puter til en båt på over 30 år:) Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
Hosse Svart 16.Februar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2017 @gew77: Spennnede! Har du noen bilder på dette en plass? Foreløpig er det skinnprosjekter.com som er rimeligst (og har faktisk svart meg). Noen som har erfaring med de? Dessverre er de i Tvedestrand, så det blir 2 lange turer for å bringe og hente setene... Sitér dette innlegget Link to post
gjeldfri Svart 16.Februar.2017 Del på Facebook Svart 16.Februar.2017 Om ikke doxa svarer på mail, ville jeg ha ringt dem. De pleier å være raske med å svare. Sitér dette innlegget Link to post
Gew77 Svart 17.Februar.2017 Del på Facebook Svart 17.Februar.2017 Her er noen bilder, de lyver litt for jeg synes stoffet er finere i virkeligheten enn på bildet ? Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
Hosse Svart 17.Februar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2017 Takk! Du har ikke bilde på førerstolen liggende?:-) Sitér dette innlegget Link to post
Gew77 Svart 17.Februar.2017 Del på Facebook Svart 17.Februar.2017 Der var den? Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
Hosse Svart 17.Februar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2017 Se der ja! Funker jo det der. Sitér dette innlegget Link to post
Gew77 Svart 17.Februar.2017 Del på Facebook Svart 17.Februar.2017 Det tok lang tid, men det har mer med andre tidstyver å gjøre, neste helg skal det ombord:) Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
Hosse Svart 27.Februar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Februar.2017 Da tror jeg at jeg går for skinnprosjekter.com i Tvedestrand. Har ikke fått noen andre fornuftige tilbud i den prisklassen. Som sagt, så vurderer jeg å beholde setene foran sånn som de er. De er veldig lik i fargen idag, og jeg skal få samme type stoff som det er orginalt. Hvis ikke så selger de som sagt nye stoler i samme stil og farge på feks seasea, til 2.500-3.000 kr paret. Det jeg fortsatt ikke funnet ut av er putene inne i kabinen. Beste pris jeg fått der er 10.000 + mva. Syns det er horribelt dyrt! Det er jo snakk om enkle puter. Heller ikke noe spesielt stoff. Fortsatt veldig lyst på å skifte dette, så har noen tips på rimelige møbeltapetsere som kan ta jobbe, så er jeg veldig takknemlig:-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.