Jump to content

Søker tips på firma som kan trekke om baksetet mitt i Bærum

Hosse

Recommended Posts

Ja, jeg har brukt søkefunksjonen:-) Det er mye gamle tips, eller tips på firmaer som er langt unna Bærum/Oslo.

Ønsker å trekke om eller reparere mitt baksete i en Scand 7600 Dynamic. Det er en gammel og rimelig båt, så jeg ønsker ikke å legge igjen 10.000 ++ kr for dette.

Vurderer også å trekke om setene inne i båten. Det er jo en litt annen sak da det kun er putetrekk omtrent og en helt annen type stoff.

På forhånd takk!

Jeg fikk laget nytt sete til min lille båt hos FairMont på Bryn.

Skal ikke si noe om hvordan de er på pris etc, men lokalene deres var fulle av Mercedes,Porche og Jaguarer som skulle ha nytt interiør, så de leverer i det minste kvalitet.

Jeg ble veldig fornøyd med kvalitet på sømmer etc.

bilde

Vi har trukket om hele putesettet inkludert førerstol selv, på vår Scand Baltic i vinter. Kjøpte stoff hos Stoff og Stil, Oslo - har brukt en grå type, som ligner på Alcantara. Men de har også et stort utvalg av kunstskinn. Har sprettet opp de gamle og brukt de som mal. Vi lånte symaskin - vanlig type men kjøpte noen kraftige nåler. Det ble ikke "møbeltrekkerperfekt" men vi er overrasket over hvor bra det ble:) 

Det har tatt tid, men hadde vi hatt bedre tid i hverdagen, hadde vi vært i mål lenge før. Totalkostnaden kom på i underkant av 3000,-

Bare et tips, vi syntes det ble litt mye å legge mellom 20 og 30 K i puter til en båt på over 30 år:)

Følg vårt båtliv her:

https://www.facebook.com/batlivet

• 2 uker senere...

Da tror jeg at jeg går for skinnprosjekter.com i Tvedestrand. Har ikke fått noen andre fornuftige tilbud i den prisklassen. Som sagt, så vurderer jeg å beholde setene foran sånn som de er. De er veldig lik i fargen idag, og jeg skal få samme type stoff som det er orginalt. Hvis ikke så selger de som sagt nye stoler i samme stil og farge på feks seasea, til 2.500-3.000 kr paret. 

Det jeg fortsatt ikke funnet ut av er putene inne i kabinen. Beste pris jeg fått der er 10.000 + mva. Syns det er horribelt dyrt! Det er jo snakk om enkle puter. Heller ikke noe spesielt stoff. Fortsatt veldig lyst på å skifte dette, så har noen tips på rimelige møbeltapetsere som kan ta jobbe, så er jeg veldig takknemlig:-)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...