Daniel penot Startet 28.Februar.2017 Link til dette innlegget Startet 28.Februar.2017 Hei, jeg jobber som håndtverker og har derfor firmabil, så lurte på om det er mulig og fortsatt bo i båt. Og om det er som regel noen steder man kan parkere bilen som ikke er så langt fra kaia? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 28.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2017 Kanskje greit og informere hvor... Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 28.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2017 Hei, jeg jobber som håndtverker og har derfor firmabil, så lurte på om det er mulig og fortsatt bo i båt. Og om det er som regel noen steder man kan parkere bilen som ikke er så langt fra kaia? Du kan parkere utenfor her Sitér dette innlegget Link to post
Daniel penot Svart 28.Februar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2017 Kanskje greit og informere hvor...Har jo ikke akkurat funnet sted da, var bare et generelt spørsmål. Sitér dette innlegget Link to post
blue moon Svart 28.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2017 Er det gåavstanden fra bilparkeringa til kaia båten ligger på som bekymrer deg..? Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
Bidevind Svart 28.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2017 ... Og om det er som regel noen steder man kan parkere bilen som ikke er så langt fra kaia? Har jo ikke akkurat funnet sted da, var bare et generelt spørsmål. Rent generelt er det mulig å parkere bilen ikke så langt fra kaia. Siden du har bosted Oslo så er det kanskje kaier i Oslo området du er interessert i? Og hvor langt er ikke så langt? Anbefaler deg å spesifisere spørsmålet bedre for å få noen gode svar. Sitér dette innlegget Link to post
Daniel penot Svart 28.Februar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2017 Ja Oslo området hadde vært best, og jeg kan jo gå et lite stykke bare så lenge jeg ikke må gå i over 15 min. Svare jeg egentlig var mest ute etter var om de som eier kaiane også eier parkeringsplasser og ikke firmar som Q-Park eller lignene. Sitér dette innlegget Link to post
Airbag420 Svart 28.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2017 Bumper denne tråden,Vuderer noe slik selv under en liten periode da leiligheten skal selges, hvis man ikke finner noe før salg / kan ta over innen salg. så kan det evnt bli noen mnd i vår båt 23 fot. Bosted oslo. Sitér dette innlegget Link to post
Bertramsen Svart 28.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2017 De aller fleste båtplasstilbydere har også noen p-plasser, men om sommeren er disse som regel smekk fulle det meste av tiden. Men p-plass innenfor 15 mins gange fra båtplassen, burde du på de fleste steder kunne løse med vanlig gateparkering. Sitér dette innlegget Fjalar.no - Startside med eget gratis annonsetorg Link to post
Eureka Svart 28.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2017 Tviler på at noen anlegg kan drive uten parkeringsplass i nærheten/ helt inntil bryggeanlegget. Så du skal ikke bekymre deg for det. -folk flest har jo rikelig med pikkpakk som skal med på båttur. Sitér dette innlegget Link to post
Daniel penot Svart 28.Februar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2017 Ja ok, takk for svar ?? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 28.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2017 Gateparkering over natt i Oslo med håndtverkerbil full av verktøy. Holder vel forsåvidt med at noen tror den er full av verktøy... Tro ikke jeg hadde satset på det helt sånn uten videre egentlig... Sitér dette innlegget Link to post
000 Svart 1.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2017 vel siden du spør generelt så kan eg sei at her kan du parkere 10 meter fra landgangen til bryggeanlegget om du vil. Gratis ja. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 1.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2017 Hvis du har mye dyre verktøy i bilen kan det jo være et alternativ å leie en fast plass i et parkeringsgarasje i nærheten. Blir jo selvfølgelig en kostnad , men slipper mye bekymringer. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 1.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2017 Utgift til Parkeringsplass føres vel som utgift i næringsoppgaven? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.