Daniel penot Startet 28.Februar.2017 Link til dette innlegget Startet 28.Februar.2017 Hei, jeg jobber som håndtverker og har derfor firmabil, så lurte på om det er mulig og fortsatt bo i båt. Og om det er som regel noen steder man kan parkere bilen som ikke er så langt fra kaia? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 28.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2017 Kanskje greit og informere hvor... Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 28.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2017 Hei, jeg jobber som håndtverker og har derfor firmabil, så lurte på om det er mulig og fortsatt bo i båt. Og om det er som regel noen steder man kan parkere bilen som ikke er så langt fra kaia? Du kan parkere utenfor her Sitér dette innlegget Link to post
Daniel penot Svart 28.Februar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2017 Kanskje greit og informere hvor...Har jo ikke akkurat funnet sted da, var bare et generelt spørsmål. Sitér dette innlegget Link to post
blue moon Svart 28.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2017 Er det gåavstanden fra bilparkeringa til kaia båten ligger på som bekymrer deg..? Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
Bidevind Svart 28.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2017 ... Og om det er som regel noen steder man kan parkere bilen som ikke er så langt fra kaia? Har jo ikke akkurat funnet sted da, var bare et generelt spørsmål. Rent generelt er det mulig å parkere bilen ikke så langt fra kaia. Siden du har bosted Oslo så er det kanskje kaier i Oslo området du er interessert i? Og hvor langt er ikke så langt? Anbefaler deg å spesifisere spørsmålet bedre for å få noen gode svar. Sitér dette innlegget Link to post