Jump to content

Bo i båt samt ha jobb?

Daniel penot

Recommended Posts

Hei, jeg jobber som håndtverker og har derfor firmabil, så lurte på om det er mulig og fortsatt bo i båt. Og om det er som regel noen steder man kan parkere bilen som ikke er så langt fra kaia?

Du kan parkere utenfor her :giggle:  :giggle:

... Og om det er som regel noen steder man kan parkere bilen som ikke er så langt fra kaia?

Har jo ikke akkurat funnet sted da, var bare et generelt spørsmål.

Rent generelt er det mulig å parkere bilen ikke så langt fra kaia.

Siden du har bosted Oslo så er det kanskje kaier i Oslo området du er interessert i?

Og hvor langt er ikke så langt?

Anbefaler deg å spesifisere spørsmålet bedre for å få noen gode svar. 

Ja Oslo området hadde vært best, og jeg kan jo gå et lite stykke bare så lenge jeg ikke må gå i over 15 min.

Svare jeg egentlig var mest ute etter var om de som eier kaiane også eier parkeringsplasser og ikke firmar som Q-Park eller lignene.

Bumper denne tråden,

Vuderer noe slik selv under en liten periode da leiligheten skal selges, hvis man ikke finner noe før salg / kan ta over innen salg. 

så kan det evnt bli noen mnd i vår båt 23 fot. Bosted oslo.

Guest Avmønstret#

Gateparkering over natt i Oslo med håndtverkerbil full av verktøy. Holder vel forsåvidt med at noen tror den er full av verktøy... 

Tro ikke jeg hadde satset på det helt sånn uten videre egentlig... 

Hvis du har mye dyre verktøy i bilen kan det jo være et alternativ å leie en fast plass i et parkeringsgarasje i nærheten. Blir jo selvfølgelig en kostnad , men slipper mye bekymringer.