Jump to content

Oppussingstråd: Jupiter 33

Pettern1972

Recommended Posts

Stemmer det Kenneth. Roret som har slengt inn i skroget. Men nå er det lappet. En merker iallefall godt at en har gode venner i havna.  Når jeg kom til båten i stad var allerede kamerat Sven Svensen i gang med å lappe skrogskadene. Nå er ror, roraksel, propell propellaksel, akselbukk og cutlaslager demontert. I morgen skal pakkboksene ut. Da er alt klart for Skjerden mekaniske til å legge sine magiske fingre i sving. 

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Ikke alt som er bygd for å vedlikeholder desverre... Har ett par sånne fine løsninger i Biamen og.

Men kjenner jeg deg rett så blir det vel bedre enn nytt når du er ferdig. :cheers:

Er det i det hele tatt lov å nevne "B"-ordet på denna sida da? :giggle:

Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk

Mazda 929Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5

Dette var ikke det jeg ville lese når jeg fikk i tråden!

Men når det først er så ille er Skherden absolutt det rette stedet å dra! Fantastisk service og propell og aksling blir  bedre enn nytt!?

Lykke til!

Mvh

Chilli Solbris

Båtlivet gir meg de største gleder!  Og de største sorger!😂
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Det var kjedelige greier, pettern, men flott å ha så dyktige og kjappe folk rundt seg når uhellet først er ute :yesnod:

Deler kan byttes, men selve Jupiteren tror jeg det er bortimot umulig å ødelegge.

kunne ikke unngå å legge merke til tykkelsen på gelcoaten på bildet der roret hadde kakket borti. Selve laminattykkelsen er jo også rimelig stor på disse båtene også.  Tror Jupiter må være noe av det mest solide som noen gang er laget av fritidsbåter. 

Fortsatt god sommer ??

Mvh. SAP

Skjerden er bare helt rå! Og ikke har de blodpriser heller! Synes det er utrolig godt å bvite hvor man skal dra når drivlinja skal tas vare på! Skjerden reklamerer jeg hemningsløst for!

Håper du kommer deg utpå brennkvikt!!!

Mvh

Chilli Solbris

Båtlivet gir meg de største gleder!  Og de største sorger!😂
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

• 3 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...