Heimsjyen Svart 23.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2017 Takk for tilbakemelding. Hyggelig. Alt fungerer veldig bra så langt. Velger å gå langt ut, mindre navigering og roligere ferd. Prøver å gå raskeste vei, men ikke sikkert vi gjør det bestandig. Litt rullig tåler vi greit. Har vært en nydelig dag på sjøen. Har prøvd i flere dager å logge meg på med telefon, av en eller annen grunn, fikk jeg ikke det til før i dag. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 23.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2017 Når vi ser rutevalget nå i etterkant, så synes jeg ikke det ser så verst ut. Om dere har tapt noe på å gå på utsiden av Kvitsøy, så må det vel være snakk om få minutter. Er spent på om det blir stopp for i dag i Haugesund. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 23.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2017 Jeg går ofte på utsiden av Kvitsøy. Enkel og grei måte å gå fra Jærens rev og nordover . Kommer man nordfra Haugesund feks. liker jeg veldig godt å gå på utsiden for å kjenne på sjøen. God pekepinn på hvordan Jæren er ? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Zitt Svart 23.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2017 Dette bildet er tatt på Kvitsøy i dag! Er det på tide å tromme frem mere vind kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
TB22 Svart 23.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2017 Arg.. dere må slutte å poste sånne bilder. Blir helt sjuk av å trakke rundt på land uten båt Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 23.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2017 Ser gjerne at det holder seg slik Zitt. ? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Frissy Svart 23.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2017 For noen bilder. Utrolig artig å se slike fine bilder. jeg får i hvertfall fortgang på båtpussen nå..... Sitér dette innlegget Link to post
Heimsjyen Svart 23.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2017 Takk for tilbakemelding. Hyggelig. Alt fungerer veldig bra så langt. Velger å gå langt ut, mindre navigering og roligere ferd. Prøver å gå raskeste vei, men ikke sikkert vi gjør det bestandig. Litt rullig tåler vi greit. Har vært en nydelig dag på sjøen. Har prøvd i flere dager å logge meg på med telefon, av en eller annen grunn, fikk jeg ikke det til før i dag. Sitér dette innlegget Link to post
trixie2 Svart 23.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2017 Dere har valgt korteste veien. Utfra været i dag også kansje den riktige. Men, erfaring tilsier at det slingrer mindre når Feistein passeres. Krysser dere Boknafjorden mellom Karmøy og Kvitsøy på sørgående, så får en også en følelse hvordan det blir videre nedover jærkysten. Kommmer jeg sørfra her så er jeg som regel rimelig lei av sjøgangen og får da en pause før fjorden krysses. Sitér dette innlegget Link to post
Heimsjyen Svart 23.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2017 UPs. Kansje sletting av dobbelpost blir neste opplæringspost her. Litt vanskelig å se når en har lagt inn bilder. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 23.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2017 -det kan være litt krøkkete å skrive tekst på mobilen etter at bilder er lagt inn. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 23.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2017 Bruk gjerne ekstra linjeskift mellom bildene du legger inn. Da unngår du at de limer seg sammen. Feks først tekst. To linjeskift og bilde. Så tekst og to linjeskift Da blir det slik. ? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Heimsjyen Svart 24.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2017 Rolig dag langs vedtlandet i dag. Mye broer og luftspenn. Sitér dette innlegget Link to post
slendrian Svart 24.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2017 God tur videre =) Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 24.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2017 Blir det pit-stop i Bergen, eller koster dere på videre? Det ble jo en god økt i dag også, og forholdene har vel ikke vært så verst. Sitér dette innlegget Link to post
Heimsjyen Svart 24.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2017 Præver å komme et stykke til ja. Sitér dette innlegget Link to post
Heimsjyen Svart 24.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2017 Trange vestlandssund Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 24.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2017 Flinke gutter!!! Sitér dette innlegget Link to post
Heimsjyen Svart 25.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2017 Litt vindhjelp i dag. Måløy neste. Sitér dette innlegget Link to post
Heimsjyen Svart 12.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.April.2017 På tur nordover. Passerte Stad i fine forhold. Litt gammel skvalp. Satse på Ålesund i dag . Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 12.April.2017 Link til dette innlegget Svart 12.April.2017 Høres bra ut ...fortsatt god tur ...Svanen med Bjørn og SAP er nå passert Lindesnes i godt driv ;-) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Heimsjyen Svart 12.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.April.2017 Har litt mere hastverk de enn oss ? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 12.April.2017 Link til dette innlegget Svart 12.April.2017 (redigert) Velkommen til min by ? Ser du tidligere i tråden oppgav Edvard som navn på mAIS, men finner en båt ved navn Edvarda på mAIS i Brosundet nå ? Antar det er dere. Antar dere drar videre i morgen? Bor på ei øy innover i Borgundfjorden, men ser utover mot byen at det er fin solnedgang ute i havet nå. Den ser dere nok godt fra der dere ligger. Ellers kan det anbefales en kveldstur opp trappene til byfjellet. Redigert 12.April.2017 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.