mmosberg Startet 13.Mars.2017 Del på Facebook Startet 13.Mars.2017 Har VP KAD300. Skal kjøre Systemrens både på saltvann- og ferskvannsiden. Saltvannsiden står vinterkonservert med vanlig blå glykol og på ferskvannsiden står det grønn G48 glykol. Spørsmålet er om det bare er å kjøre på med Systemrens rett i disse glykolbkandingene, eller om jeg blr skylle igjennom med rent vann først for bedre effekt på Systemrensen? Sitér dette innlegget Det glade Sørlandet! 2003 modell Windy Scirocco 32 HT “Rabagast”, Callsign: LD3800, MMSI: 257076050 Link to post Share on other sites More sharing options...
Hakkannen Svart 13.Mars.2017 Del på Facebook Svart 13.Mars.2017 (redigert) Hva står det bakpå flaska? Skal ikke snakke på vegne av alle merker systemrens her, men den jeg kjøpte på Maritim sist sommer sto det at jeg kunne ha systemrensen direkte i den gamle kjølevæska, altså i glykolblandingen. Om rensen hadde fungert bedre i rent vann framfor glykolblandingen skal jeg ikke uttale meg om, men jeg fulgte bruksanvisningen. Og fikk ut mye rusk og slam fra kjølekanalene Redigert 13.Mars.2017 av Hakkannen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
nimba Svart 13.Mars.2017 Del på Facebook Svart 13.Mars.2017 Holder akkurat på med samme jobben , står at saltvannet skal ut og erstattes med ferskvann og systemrens , på ferskvannsiden kan den gamle væsken brukes , dvs. man må tappe av for å få plass til systemrensen. Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.