Jump to content

Bunnstoff Biltema?

seilglede

Recommended Posts

Har hatt sort bunnstoff fra Biltema i mange sesonger nå. Kun lett slim som fester seg i løpet av en sesong, og da ligger båten helt i ro annenhver måned siden eg jobber på sjø. Valgte å å legge på et nytt strøk i fjor da det var begynt å feste seg litt rur under båten. Men da hadde båten vært brukt 4 sesonger uten at det var malt på meir bunnstoff.

Årets Biltema bunnstoff kjenner jeg ikke, men Biltemas bunnstoff har vel kommet helt greit ut, både i tester og her på båtplassen. Bare vær obs på at det ikke nødvendigvis er noe særlig billigere enn alt annet når man regner inn dekkevne. 

Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60

Årets Biltema bunnstoff kjenner jeg ikke, men Biltemas bunnstoff har vel kommet helt greit ut, både i tester og her på båtplassen. Bare vær obs på at det ikke nødvendigvis er noe særlig billigere enn alt annet når man regner inn dekkevne. 

En av fordelene med Biltema bunnstoff er jo nettopp at man kan legge det tynt slik at det ikke flasser så lett og at man kan spyle og legge på nytt år etter år uten at det bygger seg opp for ujamt, passer dermed godt til båter som går 40+ uten å måtte skrape hvert år. På familiebåten hadde jeg fire rur under båten og ca 1800 på drev og propeller etter en sommer med reisejobb og inndratt ferie... 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...