seilglede Startet 13.Mars.2017 Del på Facebook Startet 13.Mars.2017 Har noen testet ut bunnstoffet Biltema selger nå? Varenr http://www.biltema.no/no/Bat/Kjemikalier/Maling-og-lakk/Bunnstoff-kobberbaseret-2000035635/ Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 13.Mars.2017 Del på Facebook Svart 13.Mars.2017 Har hatt sort bunnstoff fra Biltema i mange sesonger nå. Kun lett slim som fester seg i løpet av en sesong, og da ligger båten helt i ro annenhver måned siden eg jobber på sjø. Valgte å å legge på et nytt strøk i fjor da det var begynt å feste seg litt rur under båten. Men da hadde båten vært brukt 4 sesonger uten at det var malt på meir bunnstoff. Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 13.Mars.2017 Del på Facebook Svart 13.Mars.2017 Årets Biltema bunnstoff kjenner jeg ikke, men Biltemas bunnstoff har vel kommet helt greit ut, både i tester og her på båtplassen. Bare vær obs på at det ikke nødvendigvis er noe særlig billigere enn alt annet når man regner inn dekkevne. Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Worry II Svart 13.Mars.2017 Del på Facebook Svart 13.Mars.2017 Jeg brukte fjorårets utgave i fjord. Ikke noe negativt å si om den, men for all del ikke kjøp rulla som ligger i sjokkselgeren i nærheten. Denne loer etter en halv boks. Sitér dette innlegget Link to post
shipahoy Svart 13.Mars.2017 Del på Facebook Svart 13.Mars.2017 bestmarin.no har tilbud på Hempel Mille Standard til 119 kr. Aner ikke om det er bra, men det er billigere enn Biltema. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 13.Mars.2017 Del på Facebook Svart 13.Mars.2017 Årets Biltema bunnstoff kjenner jeg ikke, men Biltemas bunnstoff har vel kommet helt greit ut, både i tester og her på båtplassen. Bare vær obs på at det ikke nødvendigvis er noe særlig billigere enn alt annet når man regner inn dekkevne. En av fordelene med Biltema bunnstoff er jo nettopp at man kan legge det tynt slik at det ikke flasser så lett og at man kan spyle og legge på nytt år etter år uten at det bygger seg opp for ujamt, passer dermed godt til båter som går 40+ uten å måtte skrape hvert år. På familiebåten hadde jeg fire rur under båten og ca 1800 på drev og propeller etter en sommer med reisejobb og inndratt ferie... Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 13.Mars.2017 Del på Facebook Svart 13.Mars.2017 Godt argument. Det hadde jeg ikke tenkt på ? Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Kyrholmen Svart 14.Mars.2017 Del på Facebook Svart 14.Mars.2017 Bunnstoffet settes på badegulvet kvelden i forveien så er det lettere å påføre. Hvis stoffet fremdeles er tungt å jobbe med kan man tynne det ut, anbefalt tynner står på boksen, hos biltema heter den for alle deres bunnstoff "tynner nr. 2" Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 14.Mars.2017 Del på Facebook Svart 14.Mars.2017 Har brukt Maritimen sitt i fleire år no. Rimlegare og betre enn Biltema sin. Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 15.Mars.2017 Del på Facebook Svart 15.Mars.2017 Bruker 031 til seajet. Også et rimelig bunnstoff. Gror litt bak på hælen, men det er vanlig uansett hva jeg har brukt. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Bergen Svart 15.Mars.2017 Del på Facebook Svart 15.Mars.2017 (redigert) bestmarin.no har tilbud på Hempel Mille Standard til 119 kr. Hvor finner du dette? Det er I så fall en veldig god pris. Men jeg finner den ikke på Bestmarin sin hjemmeside. Korreksjon. Fant den her https://www.bestmarin.no/produkter/baatpleie-og-opplagsutstyr/bunnstoff/bunnstoff-mille-standard-pH1080282 Redigert 15.Mars.2017 av Bergen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
shipahoy Svart 15.Mars.2017 Del på Facebook Svart 15.Mars.2017 https://www.bestmarin.no/produkter/baatpleie-og-opplagsutstyr/bunnstoff/bunnstoff-mille-standard-pH1080282 Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 16.Mars.2017 Del på Facebook Svart 16.Mars.2017 Nå er det straks båtmesse. Der har jeg tideligere pleid å få gode tilbud på bunnstoff (og andre ting) . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.