mabene Posted April 14, 2017 Share Posted April 14, 2017 Hvordan få vekk disse grå flekkene fra skai putene? føler vi har prøvd alt ?? Quote Link to post
Jomes Posted April 14, 2017 Share Posted April 14, 2017 vi også prøvde alt, og da mener jeg alt :(....fulgte alle råd her, og hos profesjonelle utøvere. Det er nok noe dere må leve med Quote "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
Lars H. Posted April 14, 2017 Share Posted April 14, 2017 Prøv med fineste type stålull dyppet i rødsprit. Det tar det meste og er ikke farlig å bruke. Quote Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Worry II Posted April 14, 2017 Share Posted April 14, 2017 Du har forsøkt med hvit Jif og neglbørste ? Quote Link to post
Magne A. Posted April 14, 2017 Share Posted April 14, 2017 Stålull er helt sprøtt, prøvde dette tipset ifjor,. Litt usikker på om det kan være litt tøft ? Rene ble de iallefall ? Quote Link to post
Bellil Posted February 18, 2018 Share Posted February 18, 2018 Jeg har noen hvite puter som trenger en gjennomgang. Jeg gjorde et lite forsøk med Klorin toalettwipes og det ser ut til å virke utmerket og har planer om bruke dette eller bare vanlige kluter fuktet i klorin. Bør jeg smøre inn putene med noe etter at de er vasket? Quote A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Lars H. Posted February 18, 2018 Share Posted February 18, 2018 Autoglym sin vinyl/skai fornyer er ypperlig til behandling etter rensing/vasking. Quote Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Bellil Posted February 19, 2018 Share Posted February 19, 2018 Takker Lars. Da prøver jeg den. Quote A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Eika Posted February 19, 2018 Share Posted February 19, 2018 (edited) Rart ingen har nevnt magic sponge, de lever opp til navnet og får det meste rent og pent https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=111988011 Edited February 19, 2018 by Grønngylt La til link (see edit history) Quote Link to post
Sayana Posted February 19, 2018 Share Posted February 19, 2018 (edited) Det var det eneste jeg fikk pilotstolen min rein med (hvit stol) Edited February 19, 2018 by Sayana (see edit history) Quote Link to post
SoBo Posted February 19, 2018 Share Posted February 19, 2018 Sjekk også at ikke dette er "gjennomgåene" flekker. Åpne glidelåsen og sjekk på baksiden av skaien. Er flekkene "gjennomgående" er de nok ikke like lett å få bort. Quote Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Recommended Posts