mabene Startet 14.April.2017 Link til dette innlegget Startet 14.April.2017 Hvordan få vekk disse grå flekkene fra skai putene? føler vi har prøvd alt ?? Sitér dette innlegget Link to post
Jomes Svart 14.April.2017 Link til dette innlegget Svart 14.April.2017 vi også prøvde alt, og da mener jeg alt :(....fulgte alle råd her, og hos profesjonelle utøvere. Det er nok noe dere må leve med Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
Lars H. Svart 14.April.2017 Link til dette innlegget Svart 14.April.2017 Prøv med fineste type stålull dyppet i rødsprit. Det tar det meste og er ikke farlig å bruke. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Worry II Svart 14.April.2017 Link til dette innlegget Svart 14.April.2017 Du har forsøkt med hvit Jif og neglbørste ? Sitér dette innlegget Link to post
Magne A. Svart 14.April.2017 Link til dette innlegget Svart 14.April.2017 Stålull er helt sprøtt, prøvde dette tipset ifjor,. Litt usikker på om det kan være litt tøft ? Rene ble de iallefall ? Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 18.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2018 Jeg har noen hvite puter som trenger en gjennomgang. Jeg gjorde et lite forsøk med Klorin toalettwipes og det ser ut til å virke utmerket og har planer om bruke dette eller bare vanlige kluter fuktet i klorin. Bør jeg smøre inn putene med noe etter at de er vasket? Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Lars H. Svart 18.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2018 Autoglym sin vinyl/skai fornyer er ypperlig til behandling etter rensing/vasking. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Bellil Svart 19.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2018 Takker Lars. Da prøver jeg den. Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Eika Svart 19.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2018 (redigert) Rart ingen har nevnt magic sponge, de lever opp til navnet og får det meste rent og pent https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=111988011 Redigert 19.Februar.2018 av Grønngylt La til link (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sayana Svart 19.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2018 (redigert) Det var det eneste jeg fikk pilotstolen min rein med (hvit stol) Redigert 19.Februar.2018 av Sayana (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 19.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2018 Sjekk også at ikke dette er "gjennomgåene" flekker. Åpne glidelåsen og sjekk på baksiden av skaien. Er flekkene "gjennomgående" er de nok ikke like lett å få bort. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.