LuckyFalls Startet 21.April.2017 Link til dette innlegget Startet 21.April.2017 Hei. Jeg søker råd når det kommer til Cam trim sender, som må byttes grunnet brudd. Dette er en plast ring som sitter på røret i motorfestet, for å fortelle trimsensoren hvilken posisjon motoren står i. Min er brukket, som er veldig vanlig, så jeg fikk skaffet en original reservedel fra Yamaha. Denne er i metall, og skal holde mye bedre naturligvis, hvis den hadde passet! Jeg holdt på ca. 40min. med å prøve alt mulig for å få den på, men den er rett og slett for liten, og Yamaha sier det er den eneste løsningen de har. Uansett hva jeg gjør er skruen i konflikt med røret, og det lar seg ikke gjøre å få skruen opp i hullet med gjenger. Noen som har opplevd lignende? Jeg ser ikke noe alternativ enn å kjøpe en syrefast slangeklemme, og skjære ut et hull til pinnen med en Dremel, for så å tre denne rundt og stramme. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.