bafur Startet 24.April.2017 Del på Facebook Startet 24.April.2017 Motoren starter lett men stopper etter noen få sekunder. Har byttet begge bensinfiltrene uten at det hjalp. Hjelper ikke å pumpe blæren på bensinslangen. Kan det være en elektrisk feil siden den går bare litt etter oppstarten? Noen som har et godt råd hva jeg bør sjekke? Bård Sitér dette innlegget Link to post
Karl Norge Svart 25.April.2017 Del på Facebook Svart 25.April.2017 Prøv å finne ut om den stopper pga mangel på gnist eller bensinfeil. Sjekk pluggene og se om de har gnist, videre om de er tørre, våte, rene, gamle osv. Bensin av god kvalitet er nødvendig, da det ikke går med vann, dessverre. Det hadde jeg sjekket først. Sitér dette innlegget Link to post
msa sund Svart 5.Mai.2017 Del på Facebook Svart 5.Mai.2017 Har hatt samme problem på en 60 HK mercury EFI. Feilen var dårlig kontakt i koblingen til kontrollkabelen. Koblingen ligger under motordekselet i fremkant av motoren, så den er lett å komme til Sitér dette innlegget Link to post
pbrandso Svart 28.August.2017 Del på Facebook Svart 28.August.2017 (redigert) Hei bafur. Fant du ut av dette? Jeg sliter med det samme problemet Redigert 28.August.2017 av pbrandso (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
steyr t Svart 28.August.2017 Del på Facebook Svart 28.August.2017 Sjekk om tenningslåsen bare gir strøm til tenning når den vris om til start. Det kan hende at den ikke gir tenningstrøm på lilla ledning når du "slipper" nøkkelen etter start. ikke et vanlig problem,men har sett feilen noen ganger. Sitér dette innlegget Link to post
Hoa Svart 6.Juli Del på Facebook Svart 6.Juli Hei. Vet at gammalt tråd, men har noen funnet ut hva feilen er? For jeg har fått samme feilen på min 2006 modell. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.