Helleik Rabbe Startet 30.April.2017 Del på Facebook Startet 30.April.2017 (redigert) Jeg får snart levert en Polar20 med Yanmar 3m20. Har ikke erfaring med dieselmotorer og lurer på hvordan denne vil være å dorge med. Kan en kjøre den på tomgang? Det er ikke montert sluregir. Redigert 30.April.2017 av Helleik Rabbe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 30.April.2017 Del på Facebook Svart 30.April.2017 Kjøpte ny Polar 20 m/Yanmar 3 YM 20 i 2011 i fra Polarboats som da holdt til i Skien. Hadde denne i fem sesonger. Ypperlig båt. Kjørte selv veldig mye på tomgang da jeg fisket mye. Dette går helt greit. Bare ta og "blås ut" inni mellom med max turtall på motoren. Dette står også greit forklart i manualen på motoren. Hadde heller ikke sluregir. Var montert en fleksibel kopling( Centaflex) mellom gir og aksling på min båt. Sitér dette innlegget Link to post
Helleik Rabbe Svart 30.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.April.2017 Takk for svar - høres bra ut! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.