Pols1 Startet 4.Mai.2017 Del på Facebook Startet 4.Mai.2017 Hei! Har fått feilkoden mid 128 sid 27 fmi 0 Noen som vet hva denne koden betyr? Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 4.Mai.2017 Del på Facebook Svart 4.Mai.2017 Hadde samme melding på min en gang. Da var det at motor trakk luft i diesel tilførselen ! Sjekk stigrøret og frem til filterhuset om det er tett eller lekkasjer. kommer mld når du har høy belastning på motor og går den da i nødmodus ? Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
adeneo Svart 4.Mai.2017 Del på Facebook Svart 4.Mai.2017 MID 128 betyr motor, SID 27 betyr turboen, og FMI 0 betyr at en verdi er høyere enn normalt. Sitér dette innlegget Link to post
Pols1 Svart 4.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mai.2017 Det som skjedde var at den gikk i nødmodus når jeg skulle øke turtallet. Fikk opp minsket moment (mid128 sid27 fmi0) Fikk også opp at det var vann i br.stoff (vannutskiller) Men denne gikk bort når jeg tappet ned filteret. Skal gå over å bytte vannutskiller og oljefilter. Blir jo selvfølgelig å gå over slangene også. Skal oppdatere når jeg finner ut hva som var feil. takk for hjelpen Sitér dette innlegget Link to post
Pols1 Svart 11.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2017 Hei! Skulle bare si at det wastegate ventil som satt fast. Denne ble smurt opp med wd 40 og når er båten god som ny. Feilmeldingen forsvant etter en liten tur med båten der man testet den. (at det ikke gikk i nødmodus) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.