Kyst1 Startet 14.Mai.2017 Del på Facebook Startet 14.Mai.2017 Jeg har kjøpt ny fjernkontroll med kontrollenhet for å skifte ut den gamle side power fjernkontrollen til 2 x vinsj med en som kan kjøre thruster og ankervinsj. Annervinsj fungerer som den skal, men vinsjen går ikke. Hører det klikker i boksen og den fungerer på knapp i dashbordet. Noen som har vært borti dette ? Sitér dette innlegget Gjør som folk flest - BRUK VEST ! Link to post
X10an Svart 14.Mai.2017 Del på Facebook Svart 14.Mai.2017 Slikt er jeg ofte borti. Dette kan være overledning, underledning, jordledning eller vanlig feilkobling. Noe bedre svar er vanskelig å gi uten koblingsskjema eller bedre feilbeskrivelse. Sitér dette innlegget Link to post
Kyst1 Svart 15.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai.2017 Det er ferdige hurtigkoblinger og etter koblingsskjema skal det være plug and play. Var det med thrusteren ihvertfall. Disse kontaktene er merket, så skulle være minimal mulighet for feilkobling. Men tenkte kanskje det kunne være at ved bytte sånn og sånn, så må man bytte om på 2 ledninger eller så... Sitér dette innlegget Gjør som folk flest - BRUK VEST ! Link to post
phjens Svart 15.Mai.2017 Del på Facebook Svart 15.Mai.2017 På min måtte jeg bytte om på noen ledninger.Er noe med pluss eller minusstyring. Sitér dette innlegget Link to post
Kyst1 Svart 15.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai.2017 Det har jeg ikke tenkt på, tusen takk :-) Sitér dette innlegget Gjør som folk flest - BRUK VEST ! Link to post
oechri Svart 15.Mai.2017 Del på Facebook Svart 15.Mai.2017 Hvilken type thruster og ankervinsj har du? Jeg har Ilas Ankervinsj og Sleipner Baugthruster. Måtte bytte om noen ledninger for å få det til å fungere. Sitér dette innlegget Link to post
Kyst1 Svart 16.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2017 Side power se55 thruster og ilas captain 1000w vinsj Sitér dette innlegget Gjør som folk flest - BRUK VEST ! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.