Kyst1 Startet 27.Mai.2017 Del på Facebook Startet 27.Mai.2017 (redigert) Haster litt da 6 kant hode ikke passet allikevel og hull er boret.... Jeg har behov for 6stk syrefast bolter med forsenket hode. Størrelse 8x200mm. Er det noen som kan hjelpe? Evt. Må jeg bore opp til 10mm. Kommentar fra moderator: Tittelen er redigert, var opprinnelig " Krise - trenger lange syrefast bolter. ". Alle må vennligst lese reglene for Båtforumet før man poster. Normalt blir nye emner med mangelfull tittel flyttet hit. Tips: Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. På forhånd takk ! Redigert 27.Mai.2017 av Kyst1 (see edit history) Sitér dette innlegget Gjør som folk flest - BRUK VEST ! Link to post
Kjellg Svart 27.Mai.2017 Del på Facebook Svart 27.Mai.2017 AEO? Eller gjengestang? Sitér dette innlegget Link to post
Kyst1 Svart 27.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2017 Hva er AEO ? Må ha senkehodet.. Sitér dette innlegget Gjør som folk flest - BRUK VEST ! Link to post
Kjellg Svart 27.Mai.2017 Del på Facebook Svart 27.Mai.2017 (redigert) Albert E. Olsen. http://aeo.no/ Sikkert flere maskinforretninger som har, men jeg bruker dem mye. Eventuelt kan du få tak i en større dimensjon og få noen til å dreie dem ned til riktig størrelse. Kanskje også Tess? Uten at jeg vet det sikkert Redigert 27.Mai.2017 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 27.Mai.2017 Del på Facebook Svart 27.Mai.2017 Dreie ned til M8 x 200? Det går dårlig. Det jeg gjør i slike tilfeller er å kappe en bit av en gjengestang og sveise på en passende skrue. Forutsetter at den ikke skal belastes max. Mye raskere enn å rundlete hele internett og bestille fra andre siden av planeten. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Kjellg Svart 27.Mai.2017 Del på Facebook Svart 27.Mai.2017 Komodo skrev 6 minutes ago: Dreie ned til M8 x 200? Det går dårlig. Det jeg gjør i slike tilfeller er å kappe en bit av en gjengestang og sveise på en passende skrue. Forutsetter at den ikke skal belastes max. Mye raskere enn å rundlete hele internett og bestille fra andre siden av planeten. Var bare en ide jeg hadde. Ikke alltid at de er like gjennomtenkt ;) Sitér dette innlegget Link to post
Kyst1 Svart 27.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2017 Takk for svar. Tror nok jeg må få noen til å sveise ett hode til ett gjengestag. Sitér dette innlegget Gjør som folk flest - BRUK VEST ! Link to post
westbas 89 Svart 27.Mai.2017 Del på Facebook Svart 27.Mai.2017 Du kan prøve Zachariassen Jernvare Underligeskruer.no Sitér dette innlegget Link to post
shaukaas Svart 27.Mai.2017 Del på Facebook Svart 27.Mai.2017 Prøv her, og spør fint om de kan sende til deg per post.http://industrisalg.no/produkter/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.