Dr Nelson Startet 31.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 31.Mai.2017 Har kjøpt en båt og det var installert noen slitne Boss høyttalere og jeg vil bytte dem ut. Trenger ikke top notch lyd i en båt men noe bør det være. Noen som har disse? https://bilradiospes.no/…/ma…/hoyttaler-6-5-tommer/ms-fr6021 Ser nederste frekvensområdet er litt høyt men hører vel ikke noe under 70Hz i en båt uansett:) Sitér dette innlegget Link to post
Raymond_J Svart 1.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2017 Jeg har akkurat disse i en daycruiser. Superfornøyd, anbefales! Sitér dette innlegget Link to post
njal Svart 1.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2017 (redigert) Jeg har 2 slike inne i seilbåten min. Ute i cockpiten har jeg 2 stk. av samme type, men i 7". Dette drives med av gussi g4 dab+ radio, ingen ekstra forsterker. Dette er da i en 28 fot seilbåt, og jeg er veldig fornøyd Hovedgrunnen til at jeg valgte Fusion er at de skal være vanntette (Ip 65). Dette er viktig for de 2 som er montert i cockpit. Redigert 1.Juni.2017 av njal (see edit history) Sitér dette innlegget Båten min:Livet med Tortuga, Maxi Fenix 28 fot Link to post
leif_erikg Svart 1.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2017 Jeg hadde noen slike i forrige båt, 7" varanten. Var faktisk ikke noe imponert over de. I forhold til prisen skuffet de stort lydmessig. Ga inntrykk av å ha grei byggekvalitet. Sitér dette innlegget Følg oss på YouTube: Verdens Barskeste Kyst / i liten båt Link to post
njal Svart 1.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2017 Hva skuffet deg angående lyden? Sitér dette innlegget Båten min:Livet med Tortuga, Maxi Fenix 28 fot Link to post
Kjellg Svart 1.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2017 Har selv fusion og sitter med et inntrykk av at du må ha ekstern forsterker, ellers blir det mye forvrenging. Høyttalerne er sikkert gode, men når man ser på ledningene som kommer ut av selve spilleren, så er de altfor tynne til å kunne drive noe som helst egentlig. Vet det finnes 0,75mm2 men kablene på fusion er tynnere en det. Sitér dette innlegget Link to post
Dr Nelson Svart 3.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2017 Hvilken spiller har du da? Jeg går nok for en Pioneer spiller men ikke maritim utgave, da spilleren skal stå i ett vanntett kabinet og med sprutdeksel. Pioneer er for meg kvalitet og de leverer hver gang med sine spillere. Men Fusion høyttaleren jeg spurte om var på en 2 plass i en test i USA. Bare slått av Polk. Men Polk er svarte uten kabinett i front. Litt slitsomt med små unger som skal trykke på membranen o.l. Iforhold til Boss sine som står i båten nå, må vel Fusion sies å være mye bedre? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.