maddag Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 Hei Har en 2005 Optimax 90 hk som har plaget meg snart et år :-( Da jeg hadde den på verksted sist konkluderte servicemann med at det var problem med vanntrykk (avlest via smartcraft) og dette ble utbedret. Men fremdeles går motoron i guardian mode. Nå viser det seg at jeg har flere andre alarmer: Trim sensor. Lavt nivå bensin. Pivot sensor. Og olje nivå sensor. Jeg antar at de tre første kan være "gamle" feil og at det er olje nivå sensor som forårsaker "guardian mode". Jeg ønsker å prøve å kortslutte nivåsensoren for å få dette bekreftet. Er det noen som kan forklare meg i detalj hvordan jeg kan finne pluggen til denne sensoren, (farge på ledning e.l.) uten å demontere hele tanken? Det er veldig trangt her og ikke lett å se hvilke kabler som går til hva.... P.S.: Har innstallert Vessel View Mobile slik at jeg kan lese av alt av feilkoder på mobilen. Setter også pris på noen har andre innspill på problemet.:-) Sommeren nærmer seg........men hva er sommer i skjærgården uten båt??? På forhånd takk! Link to post
Recommended Posts