Too Much Startet 6.Juni.2017 Del på Facebook Startet 6.Juni.2017 (redigert) Skal bytte olje / lufte autopilot aktuatoren. Da trenger jeg en slangenippel med 13x1,5 utvendige gjenger. Har spurt Google men fant ikke noe! Noen som vet hvor jeg får tak i en? Redigert 6.Juni.2017 av Too Much (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 6.Juni.2017 Del på Facebook Svart 6.Juni.2017 Fittings med M13x1,5 har jeg aldri hørt om. Du har nok en 1/4" rørgjenge. Enten BSP eller NTP. Koner den merkbart er det NTP, men det ser du også på om gjengene har stigning på 18 eller 19 gjenger per tomme. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Too Much Svart 7.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juni.2017 (redigert) Ganske sikker på at det er 13x1,5. Fant en kar som har tatt samme jobben(Link), han refererer til disse 4 produsentene som leverer 13x1,5 til 3/8 fittings. Dette er til bremsesystemer på biler. Overgang fra Metrisk bremsepumpe til tomme baserte bremserør. AGS BLF-34C. AGS/M13 – 1.5 bubble male to 3/8 in. – 24 inverted female port domestic brass brake adapter for 3/16 in. line Edelmann 263000 Weatherhead 7972 Dorman 327858 Men jeg fant ingen leverandører i Norge, båtsesongen er i gang så har ikke lyst til å vente lenge. Nå er jo dette til lufting av hydraulikk oljen så det enkleste er nok å finne noe i plast som jeg får skrudd inn. Redigert 7.Juni.2017 av Too Much Lagt til link. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 7.Juni.2017 Del på Facebook Svart 7.Juni.2017 Ok, skjønner. Jeg hadde nok heller lagt meg en slik fittings enn å bruke en evighet på å lete etter den på www. Bare å stille inn dreiebenken på riktig stigning, så er det utrolig hva man kan trylle fram :) Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Too Much Svart 7.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juni.2017 Det hadde jeg også gjordt, men har ikke dreibenk og har ikke dreid siden jeg gikk på finmekken for en evighet siden :-) Plast gjør nok nytten og er nok raskest løsning for meg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.