Jump to content

En Windy 22 skifter havn


Guddis

Recommended Posts

Nå er båten vel i havn etter en flott seilas fra Stavern til Sandvika. 

 

Denne båten har hatt flere eiere de siste årene, med ambisjoner om å få den bedre og foredle dette flotte stykke med Norsk båthistorie. 

 

Båten har vært en aktiv kandidat her i forumet, så det er relativt greit å se historien litt tilbake. 

 

Før meg er det Anglo som har hatt båten en kort periode, som kan leses om her.

 

Og frem til 2016 har TimJ skrevet om den her. 

 

Hvis båten er omtalt i tidligere tråder, utover de to ovennevnte, så gi meg gjerne et tips. 

 

 

Det er spennende å overta en båt som dette, da det er svært varierende vedlikehold på skrog og motor på båtene som man finner brukt. Jeg fikk en god følelse på akkurat denne, og ble overbevist, når jeg så båten og fikk en riktig gjennomgang av den med Anglo. 

 

Jeg er egentlig en seilbåtmann, som har seilt i over 20 år, men nå var det på tide med litt variasjon og en båt som er enklere med barn og skjærgård. Ja, det er nøye vurdert. 

 

Båten skal få videre oppmerksomhet i denne tråden, der jeg vil følge tradisjonen med poster av de ting jeg gjør, og jeg håper å kunne be om tips og råd på veien med å foredle båten videre. Kom med spørsmål og gjerne tips,  råd og meninger. 

Dette blir gøy! :-) 

 

Bilder og oppdatering følger.. 

Redigert av Guddis (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 5 måneder senere...
  • 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...