Tvende Brødre Startet 12.Juni.2017 Del på Facebook Startet 12.Juni.2017 Hei! Har en Rolands Krysser (tre snekke) 33 fot som veier ca. 4t. Sitter idag en Status Marine 42HK som dessverre har tatt kvelden. Har noen erfaring med hva den rette motoren for meg kan være?! Blir å kjøpe brukt og helst øke farten litt :-) Håper noen har gode råd! Mvh Roy Ebbesen Sitér dette innlegget Link to post
Frehau Svart 12.Juni.2017 Del på Facebook Svart 12.Juni.2017 Fatter hadde en Sandøy 32, der satt det en Yanmar 55Hk som ga den en marsjfart på 10-12 knop. Så rundt 45-60 Hk burde vel være innafor? Sitér dette innlegget www.leahnis.net Link to post
index Svart 12.Juni.2017 Del på Facebook Svart 12.Juni.2017 60-80 hk hadde sikkert vært OK. Jeg har 70 hk i min 27 foter og føler ikke at dette er for mye på noen måte. Greit å ha litt reserver til å manøvrere med i møkkavær. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Stella Polaris Svart 13.Juni.2017 Del på Facebook Svart 13.Juni.2017 Har en 72hk Yanmar i min Tresfjord 26ac. Gjør 13 på full spiker. Trives bedre mellom 6 og 8. Mye kraftreserve i den. Prøv å komme opp i 60hk i allefall :-) Sitér dette innlegget Båthavn: Onsøy Marina, Gressvik Totalmedlem av RS Lagune, Sigyn, nå Stella Polaris Brukererfaring: Yamaha, Marna, Volvo og Yanmar Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.