Vindøyet Posted June 17, 2017 Share Posted June 17, 2017 Hei! Jeg kunne tenke meg å bygge om vinsjen til fallene til elektrisk vinsj. Men jeg finner ikke noe om det. Har søkt både her på forumet og i netthandelene som driver med slik utstyr. Men jeg finner ikke noe relevant info. Jeg finner ikke engang elektriske vinsjer. Må jeg bytte hele vinsjen eller gå det an å bygge om de Harken 40/44 vinsjene jeg har? Hvem forhandler dette? Hvor mye strøm vil slike vinsjer trenge? Link to post
Ask Posted June 17, 2017 Share Posted June 17, 2017 Hei At du ikkje finn nye elektriske vinsjar på nettet høyrest litt rart ut. Eg trur nok seglmakrarar/riggverkstadar kan hjelpa deg. Kanskje er det like god økonomi å kjøpa ny, og heller selja den gamle? Lykke til. Ask Link to post
offpist Posted June 17, 2017 Share Posted June 17, 2017 (edited) Jeg byttet nylig ut en av mine Harken 46 med en elektrisk. Det kostet MER å oppgradere min gamle 2008 model over til elektrisk fordi den måtte inn og modifiseres. Fikk også noen prisoverslag fra norske forhandlere på rundt 40 000 kr, endte med å bestille fra USA for $2997.60. Det dukker av og til opp på eBay.. og Lewmar er et litt billigere alternativ. Google Harken Electric winch.. Edited June 17, 2017 by offpist (see edit history) Link to post
Recommended Posts