Ronny.R Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Noen som kan hjelpe meg med å forklare kontrollpanelet her. Har fått fyr på den, men lurer litt på hva alle knappene gjør. Har leita på nett etter bruker manual , men finner ikke . Ronny Link to post
Ronny.R Posted July 15, 2017 Author Share Posted July 15, 2017 Ingen som vet hva foreksempel D1 D2 og D3 betyr, eller om det er mulighet for å justere effekten på denne ? Link to post
Hulda Posted July 15, 2017 Share Posted July 15, 2017 Først bør du ta rede på hva (modell) varmeren heter. Deretter gå inn på mikuniheating.com og laste ned manualen. Link to post
Ronny.R Posted July 16, 2017 Author Share Posted July 16, 2017 Det står i overskriften. mikuni mx 40. Har lastet ned det som er, men det er bare installasjon og feilsøking. ikke brukermanual for kontrollpanelet. Link to post
Dixie 2100 Posted July 16, 2017 Share Posted July 16, 2017 Hei, Se om du kan finne et nummer eller annen info på baksiden av panelet. Tipper dette er et universalt panel som kan brukes til flere varmere, hvor du kan stille inn tidspunkter for når det skal starte. Ser iallefall slik ut ifht knappene. Link to post
Hulda Posted July 16, 2017 Share Posted July 16, 2017 Serienummer identifiserer den spesifikke varmeren. Deretter noen linjer hit: http://www.mikuniheating.com/contact.cfm, eller en telefon hit: 0044 (0)23 8052 8777. Men serienummeret vil jeg anta er en nøkkel til videre kommunikasjon. Varmeren har gått ut av produksjon og blitt erstattet av en nyere type. Skal jeg eksempelvis ha et eller annet til min Eber, så er serienummeret nøkkelen til suksess. Ikke at det er en Eberspächer D4. Link to post
Recommended Posts