Jump to content

Edit History

hakonrk

hakonrk

2 hours ago, PiperBill said:

Han fortalte hva som hadde hendt ham. At ikke du har opplevd det samme betyr ikke at problemet og andre lignende historier ikke eksisterer. Så naiv er du ikke.

Han spurte (kanskje retorisk) om det var noen som ikke hadde negative erfaringer med vannscootere. Jeg tenkte jeg skulle legge inn ett datapunkt som viser at det i alle fall er én person her som ikke har hatt negative erfaringer. Jeg benekter ikke at det foregår grisekjøring med vannscootere, men i min erfaring er det ingen grunn til å påstå at scootereiere¹ er verre enn andre. OK?

¹  Skrev opprinnelig "førere" her, men endret det til "eiere" pga. at utleiescootere trolig har et helt annet bruksmønster enn privateide scootere. Da jeg selv prøvde scooter for første og siste gang (ved Filtvet) ble det selvfølgelig bare til å vingle rundt i nærområdet. Det var det vi fikk beskjed om å gjøre. Ingen langtur med leiescooteren.

hakonrk

hakonrk

Han fortalte hva som hadde hendt ham. At ikke du har opplevd det samme betyr ikke at problemet og andre lignende historier ikke eksisterer. Så naiv er du ikke.

Han spurte (kanskje retorisk) om det var noen som ikke hadde negative erfaringer med vannscootere. Jeg tenkte jeg skulle legge inn ett datapunkt som viser at det i alle fall er én person her som ikke har hatt negative erfaringer. Jeg benekter ikke at det foregår grisekjøring med vannscootere, men i min erfaring er det ingen grunn til å påstå at scootereiere¹ er verre enn andre. OK?

¹  Skrev opprinnelig "førere" her, men endret det til "eiere" pga. at utleiescootere trolig har et helt annet bruksmønster enn privateide scootere. Da jeg selv prøvde scooter for første og siste gang (ved Filtvet) ble det selvfølgelig bare til å kjøre i ring i nærområdet. Det var det vi fikk beskjed om å gjøre. Ingen langtur.

hakonrk

hakonrk

Han spurte (kanskje retorisk) om det var noen som ikke hadde negative erfaringer med vannscootere. Jeg tenkte jeg skulle legge inn ett datapunkt som viser at det i alle fall er én person her som ikke har hatt negative erfaringer. Jeg benekter ikke at det foregår grisekjøring med vannscootere, men i min erfaring er det ingen grunn til å påstå at scooterførere er verre enn andre. OK?

• Create New...