pekka Posted June 22, 2017 Share Posted June 22, 2017 Hvordan koble opp Ilas fjernkontroll til ql baugpropell ? Kommentar fra moderator: Tittelen er redigert, var opprinnelig "QL baugpropell". Alle må vennligst lese reglene for Båtforumet før man poster. Normalt blir nye emner med mangelfull tittel flyttet til Ikke godkjente emnetitler. Tips: Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. Quote Link to post
Dykker Posted June 23, 2017 Share Posted June 23, 2017 Tror du trenger en slik https://webshop.nettbaat.no/products/signal-adapter-engboside-p Må vel også sette DIP riktig i RCU'en. . Quote Link to post
dacapo Posted June 23, 2017 Share Posted June 23, 2017 (edited) Jeg benyttet dette koblingsskjemaet for å bruke Sleipner fjernkontroll til QL thrustere. Brukte et dobbelt rele fra biltema pr. thruster (jeg la opp til både baug- og hekktruster) Edited June 23, 2017 by dacapo (see edit history) Quote Link to post
pekka Posted June 23, 2017 Author Share Posted June 23, 2017 Dykker skrev for 4 timer siden: Tror du trenger en slik https://webshop.nettbaat.no/products/signal-adapter-engboside-p Må vel også sette DIP riktig i RCU'en. . Takk, men DIP ?? Quote Link to post
Dykker Posted June 23, 2017 Share Posted June 23, 2017 Bryterene du ser inne i det runde hullet på RCU'en. To rader ned DIP, forkortet fra dual in-line package (DIP). Brytere som skal settes alt avhengig av hvilket utstyr RCU'en skal styre. Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.