Jump to content

Nytt rubrikkmarked

Ingar

Recommended Posts

Det er nå mulig å poste annonser på baatplassen, dette takket være at Bjørn Løvjomås, Captain Chaos og Popeye70 har påtatt seg moderasjonen av denne delen. :thumbsup:

Vennligst les reglene for Markedet før du poster annonse, det er et absolutt krav at tittelen på alle til-salgs annonser skal inneholde både produktnavn og pris. Annonser som ikke følger reglene kan bli slettet uten varsel.

Det er også en egen avdeling for "Tjenester ønskes", altså at man ønsker praktisk hjelp utenfor forumet.

Har du spørsmål så post det her i denne tråden eller opprett et nytt emne i "Generelt" delen.

Minner om at reglene på markedet må følges:

https://baatplassen.no/i/marked_regler/

Vi har allerede hatt et par (av 4-5) poster hvor vi moderatorer har vært inne og justert. Hvis reglene blir fulgt blir jobben enklere for oss, dere brukerne får en bedre opplevelse og alle blir fornøyde. ??

Redigert av Popeye70 (see edit history)

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Finnes det en enkel måte å få listet alle trådene som er i rubrikk delen? Jeg fant ingen ting å er litt knotete å trykke seg inn på hver enkel kategori for å se hva som er til salg. Dette vil nok og gjøre denne delen mer attraktiv for de som skal bruke det. At det er enkelt å få opp en liste over ting som ligger der.

Her i forat holder folk orden på det som er , ikke et evig rot av skruer og bolter
Det er kjekt å lete etter det en er intressert i...... skal jeg ha deler til motor så går jeg til motor
trenger jeg fendrer så går jeg til utstyr
kan ikke skjønne folk som har alt i en rotekasse ...nei fysj .....
Det er bare meg setter pris på kategorier og orden fremfor kaos

Redigert av LALUNA II (see edit history)

Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Jeg sier ikke at det skal bare være en kategori. Men at en knapp finner frem alle uleste emner i alle de forskjellige kategoriene som er på kjøp/salg biten. Selv om en ikke skal ha noe så ser man kanskje noe som noen selger som andre trenger. Det gjør at man får mer trafikk på sidene som igjen vil gjøre det mer attraktivt. Kan legge inn bilder fra andre forum som har denne funksjonen hvis du ikke skjønner hva jeg mener. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...