Ingar Startet 23.Juni.2017 Del på Facebook Startet 23.Juni.2017 Det er nå mulig å poste annonser på baatplassen, dette takket være at Bjørn Løvjomås, Captain Chaos og Popeye70 har påtatt seg moderasjonen av denne delen. Vennligst les reglene for Markedet før du poster annonse, det er et absolutt krav at tittelen på alle til-salgs annonser skal inneholde både produktnavn og pris. Annonser som ikke følger reglene kan bli slettet uten varsel. Det er også en egen avdeling for "Tjenester ønskes", altså at man ønsker praktisk hjelp utenfor forumet. Har du spørsmål så post det her i denne tråden eller opprett et nytt emne i "Generelt" delen. Sitér dette innlegget Link to post
Shore Svart 23.Juni.2017 Del på Facebook Svart 23.Juni.2017 Takk, både til forumseier og de som har tatt på seg jobben som moderatorer. Tror dette vil bli satt pris på. Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
Ask Svart 24.Juni.2017 Del på Facebook Svart 24.Juni.2017 Hei Bra tiltak! Eg håpar dette òg vil omfatta "båtplass ledig" og "båtplass ønskes". Ask Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 24.Juni.2017 Del på Facebook Svart 24.Juni.2017 Dette applauderer vi velkomment Retter også en stor takk til de tre herrene som meldte seg som moderatorer Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Duppe Svart 24.Juni.2017 Del på Facebook Svart 24.Juni.2017 Høres veldig nyttig ut. Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 24.Juni.2017 Del på Facebook Svart 24.Juni.2017 (redigert) Minner om at reglene på markedet må følges: https://baatplassen.no/i/marked_regler/ Vi har allerede hatt et par (av 4-5) poster hvor vi moderatorer har vært inne og justert. Hvis reglene blir fulgt blir jobben enklere for oss, dere brukerne får en bedre opplevelse og alle blir fornøyde. ?? Redigert 24.Juni.2017 av Popeye70 (see edit history) Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Zitt Svart 24.Juni.2017 Del på Facebook Svart 24.Juni.2017 Er det noen begrensninger for hva som kan annonseres til salgs? Er det bare båtrelaterte varer og tjenester? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 24.Juni.2017 Del på Facebook Svart 24.Juni.2017 Det burde vel være ganske tydelig? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Zitt Svart 24.Juni.2017 Del på Facebook Svart 24.Juni.2017 @Lars H. Takk, har du forresten nr. til Specsavers? Sitér dette innlegget Link to post
Shore Svart 24.Juni.2017 Del på Facebook Svart 24.Juni.2017 Zitt skrev 51 minutes ago: @Lars H. Takk, har du forresten nr. til Specsavers? Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
dude Svart 24.Juni.2017 Del på Facebook Svart 24.Juni.2017 kjempeflott tiltak :-) Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 25.Juni.2017 Del på Facebook Svart 25.Juni.2017 Disse flinke guttene blir bare flinkere og flinkere. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Mr_Stian Svart 28.Juni.2017 Del på Facebook Svart 28.Juni.2017 Finnes det en enkel måte å få listet alle trådene som er i rubrikk delen? Jeg fant ingen ting å er litt knotete å trykke seg inn på hver enkel kategori for å se hva som er til salg. Dette vil nok og gjøre denne delen mer attraktiv for de som skal bruke det. At det er enkelt å få opp en liste over ting som ligger der. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 28.Juni.2017 Del på Facebook Svart 28.Juni.2017 (redigert) Som du ser her er det uthevet der du ikke har sett (kategori klikk på den se det du ønsker) Er det ikke noe intressant inne der kan du klikke fyrlykta for å merke fora som lest når den igjen blinker er det nye artikkler der Redigert 28.Juni.2017 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Mr_Stian Svart 28.Juni.2017 Del på Facebook Svart 28.Juni.2017 Dette er jo veldig tungvint. Hvorfor ikke bare ha en knapp som heter "kjøp/salg" som lister alt som er i de forskjellige kategoriene. Hvis jeg må inn på hver enkel kategori for å finne det som ligger der så tror jeg ikke det kommer til å bli brukt så veldig mye. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 28.Juni.2017 Del på Facebook Svart 28.Juni.2017 (redigert) Her i forat holder folk orden på det som er , ikke et evig rot av skruer og bolter Det er kjekt å lete etter det en er intressert i...... skal jeg ha deler til motor så går jeg til motor trenger jeg fendrer så går jeg til utstyr kan ikke skjønne folk som har alt i en rotekasse ...nei fysj ..... Det er bare meg setter pris på kategorier og orden fremfor kaos Redigert 28.Juni.2017 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Mr_Stian Svart 28.Juni.2017 Del på Facebook Svart 28.Juni.2017 Jeg sier ikke at det skal bare være en kategori. Men at en knapp finner frem alle uleste emner i alle de forskjellige kategoriene som er på kjøp/salg biten. Selv om en ikke skal ha noe så ser man kanskje noe som noen selger som andre trenger. Det gjør at man får mer trafikk på sidene som igjen vil gjøre det mer attraktivt. Kan legge inn bilder fra andre forum som har denne funksjonen hvis du ikke skjønner hva jeg mener. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 29.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juni.2017 Det er dessverre ikke mulig å se mer enn én "kategori" av gangen. Interessant om du har eksempler på bedre løsninger. Sitér dette innlegget Link to post
Mr_Stian Svart 29.Juni.2017 Del på Facebook Svart 29.Juni.2017 Skal ta å legge inn litt bilder og eksempler i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.