mnj0909 Startet 28.Juni.2017 Del på Facebook Startet 28.Juni.2017 Etter mange overveielser (fordi jeg synes Polar-båtene er så fryktelig dyre ift alternativene - men er samtidig forelsket i en slik, for jeg finner ikke andre som har like fine proporsjoner og former... :) har vi kommet frem til at vi skal finne oss en pent brukt, nyere Polar 20. Vi kommer fra seilbåt med liten påhenger så snekkefarten er helt perfekt for oss! MEN: Vi kunne godt trenge noen gode råd til hva vi bør kikke ekstra nøye etter på disse båtene vi nå skal rundt å se på? Alle båter har jo sine svakheter og da er spørsmålet hvor disse er på en Polar 20? Er det andre - mer generelle - forhold vi også bør være oppmerksomme på her? Håper på at noen kan hjelpe oss slik at vi finner best mulig båt (til prisen...)! Takk på forhånd ! Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 28.Juni.2017 Del på Facebook Svart 28.Juni.2017 Hei. Lanternen på luka forran på vindskjermen går strømmen via hengslene, noe som fort gir dårlig kontakt. Sjekk også etter sprekker i luka, oftes i nedre kanten. Innfestningen av stolrygg på fører og passasjerplassen er poppet ned i glassfiberen, og har lett for å løsne. Platene under sitteputer kan slå seg og bli litt propell. Listen i forkant av sitteputer på fører og passasjerplass kan lett sprekke, da den skal holde puten på plass. Ellers er det jo de vanlige tingene å sjekke ved båtkjøp, men i og med at det var spesifikt båttypen du spørte om skriver jeg ikke noe om det. Sitér dette innlegget Link to post
kjeledyret Svart 22.Mai.2018 Del på Facebook Svart 22.Mai.2018 har sett på et par stykker før jeg kjøpte min, jeg la merke til at 3 av de hadde sprekker i overgang mellom dørk og sitteplass. ikke noe stort problem, det kan løses med å legge inn en "teakplate" i dørk. denne kan man få kjøpt ferdig tilpasset. sjekk hva som er montert av utstyr, det er veldig varierende hva som er med. solseng, opplagsstativ, genial formsydd opplags pressening, bade trapp, flaps osv det er mye ekstra utstyr til disse. bruk delelista til polar boats, her kan du også se hva du kan få og hva det koster å skaffe nytt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.