Silkebrisen Startet 4.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 4.Juli.2017 Jeg holder på og skifter vinduene i båten og trenger sårt nye plasthylser til der boltene går gjennom for å feste vinduene.. Disse har vist seg å være klin umulig å få fatt i her til lands, men har funnet forhåpentligvis riktige her:https://hrmarin.se etter å ha bestilt disse har jeg fått automatisk bestillingsbekreftelse på mail og ingenting oppdatering om sending e.l. Har sendt 4 mailer, 1 melding via Facebook og ringt inn, men det eksisterer ikke noe respons.. Jeg håper jo at bestillingen går sin gang og at varene er underveis, men hadde vært typisk hvis bestillingen ligger død.. Vet ikke om dette skyldes ferieavvikling, men da burde det jo opplyses om det.. Er det andre som har handlet varer her som har opplevd lignende? Sitér dette innlegget Link to post
Silkebrisen Svart 13.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2017 Dagen etter at jeg postet dette fikk jeg svar på ene mailen hvor det stod at varene er på vei og bør være fremme innen få dager. Men han kunne ikke spore sendingen pga. Postnords bookingtjeneste ligger nede... Har en mistanke om at han tok "en spansk en" på det siste. Nå over en uke etter kommer det forsatt ingenting i postkassen og når jeg sender nye mailer får jeg fortsatt ikke svar. Så nå begynner jeg å bli ganske så lei av å vente på dette og er enda mer irritert, men er det jeg som er litt i overkant utålmodig kansje? Hvor lang tid skal det normalt gå å bestille noe fra Sverige? Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 13.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2017 Få sendingsnummeret hos avsender. Skal da være en smal sak å spore sendingen opp. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 13.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2017 Hvordan ser disse plasthylsene ut? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Silkebrisen Svart 14.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2017 Kjellg skrev for 11 timer siden: Få sendingsnummeret hos avsender. Skal da være en smal sak å spore sendingen opp. Stemmer det, burde vært en smal sak hadde det bare vært mulig å få noe form for svar av vedkommende...;) Så jeg lurer veldig på hvor seriøst de driver butikk.. Sitér dette innlegget Link to post
Silkebrisen Svart 14.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2017 (redigert) Komodo skrev for 10 timer siden: Hvordan ser disse plasthylsene ut? Redigert 14.Juli.2017 av Silkebrisen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 14.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2017 Prøvd i en vanlig maskinforretning? Slike plugger brukes det blant annet på bil. Dette er ikke noe som en båtproduset har funnet opp. Dette er en standard dings. Sitér dette innlegget Link to post
Silkebrisen Svart 14.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2017 Hulda skrev for 2 timer siden: Prøvd i en vanlig maskinforretning? Slike plugger brukes det blant annet på bil. Dette er ikke noe som en båtproduset har funnet opp. Dette er en standard dings. Problemet er at vinduene & disse hylsene er over 30 år gamle, så det er nok for gammelt til at det er hyllevare lenger. Jeg jobber sjøl hos bilforhandler så jeg har prøvd litt blant våre leverandører uten hell. Men nå har jeg kommet i kontakt med en som har samme merke båt som meg og muligens har noen til overs, så nå krysser jeg fingrer & tær! ;) Sitér dette innlegget Link to post
aspmyra Svart 17.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2017 hr marin leverer ikke. De svarer ikke på mail. Styr unna. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 17.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2017 Det bør vel ikke være noe hokus pokus å dreie noen slike? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Silkebrisen Svart 18.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2017 aspmyra skrev for 16 timer siden: hr marin leverer ikke. De svarer ikke på mail. Styr unna. Jeg prøvde å skrive på Facebooksiden deres i går, og da kom det faktisk svar...! Svaret jeg fikk da er at ordren var til behandling hos Tollvesenet, og den prosessen kunne ta 1-5 dager. Men fortsatt ikke noe sporingsnummer å få...;) Sitér dette innlegget Link to post
Morpets Svart 10.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2018 Hei Silkebrisen, fikk du noen gang vindushylsene? Jeg har en Fenix jeg har bestilt ruter til og opplever akkurat det samme ? Utrolig irriterende at de ikke svarer nå, men brukte kun 10 minutter på å svare da jeg spurte ett spørsmål om rutene før jeg kjøpte dem... Sitér dette innlegget Link to post
Silkebrisen Svart 19.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2018 Morpets skrev On 10.7.2018 at 15.59: Hei Silkebrisen, fikk du noen gang vindushylsene? Jeg har en Fenix jeg har bestilt ruter til og opplever akkurat det samme ? Utrolig irriterende at de ikke svarer nå, men brukte kun 10 minutter på å svare da jeg spurte ett spørsmål om rutene før jeg kjøpte dem... Ja jeg fikk de til slutt, men tok vel over en måned hvis jeg husker riktig. Mulig dette er ett slags enkeltmannsforetak som drives på si og at jeg var uheldig og bestilte dette i ferien hans, men det var ikke veldig imponerende...;) Og de plasthylsene som kom var noen simple greier. Jeg klarte å finne innehaver på Facebook og begynte å sende PM til han, først da kom det ett form for svar der han skylte på Norsk Tollvesen. Når pakken omsider kom viste det seg at han hadde også løyet om datoen når dette ble sendt. Sitér dette innlegget Link to post
Morpets Svart 20.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2018 Fint å høre at du fikk det tilslutt hvertfall, da håper jeg også rutene mine kommer frem tilslutt... Godt tips å sende han PM på Facebook det skal jeg prøve :) Sitér dette innlegget Link to post
Boyle Svart 2.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2019 Argh... Dumt at jeg ikke så denne tråden før. Den 2 mai i år, bestilte jeg komplett vindussett til min Maxi 95. Info om betaling ble sendt til HRmarin. Frem til nå har jeg sendt flere mail, ringt mange ganger og jeg får ikke svar. Riktig nok står det ca. 3 ukers leveringstid på webshoppen, men nå har det gått 2 måneder. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå, og ville satt pris på innspill. Burde kanskje handlet fra Maxispecialisten i stedet? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 2.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2019 Står jo på hjemmesiden deres at de «gjör det lite roligare» så dere ble vel advart om at det ville ta litt tid... ? Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Boyle Svart 2.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2019 (redigert) Stod ikke noe om "roligare tider" i begynnelsen av mai :( Hehe, ja nå tok je han... Lek med ord Morsom du, Honduras. Så da har du rett; det stod i mai også. "Båttillbehör som gör det lite roligare!" Redigert 2.Juli.2019 av Boyle (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.