Pål 0815 Startet 14.Juli.2017 Del på Facebook Startet 14.Juli.2017 Har noen spørsmål om en TK Trailer, 2001 mod, uten brems, godkjent totalvekt 750kg. Hengeren har stått med båt, Rana 17, på i noen år. Kan ikke se noe feil på dekkene. Men burde jeg bytte dekk/hjul før jeg kjører? Er 145/80 R13. Det ser heller ikke ut til at lysene virker, når jeg kobler til bilen. Hva kan jeg gjøre med det? Sitér dette innlegget Link to post
rippie Svart 14.Juli.2017 Del på Facebook Svart 14.Juli.2017 Får ekstralysplate man kan feste på båthengeren på biltema, koster noen hundre, men får deg på veien. Ellers får du åpne lyktene og feilsøke. Angående dekkene må du se det litt ann på hvor langt du skal kjøre og hvordan de ser ut. Sitér dette innlegget Link to post
Pål 0815 Svart 14.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juli.2017 Ok, ei lysplate som en bruker bak sykkelstativ? Hva koster evt. nytt lysopplegg? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 14.Juli.2017 Del på Facebook Svart 14.Juli.2017 Du kan jo først prøve og sjekke kontaktene. Spray med crc eller noe for og fjerne eiring. Se om det er god kontakt mot bilen. Kanskje skrape litt med lite flatjerm eller kniv og se om det bli kontakt. Se om kabel er hel. Hjulene ser du vel om di er dårlig og sprukket. Prøv og kjøre med henger litt og se. ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.