ko-stens Startet 14.Juli.2017 Del på Facebook Startet 14.Juli.2017 Skal en tur til Kristiansand til uka, og tenkte sånn fort og gæli at det i den forbindelse kunne vært artig med en tur utpå en tur og tittet litt etter makrellen, feks. Men jeg finner ikke i farta noen som leier ut båter til slik. Noen tips? Trenger bare for en dag, en sånn ca 14 - 16 fot åpen sak med plass til fire, type landstedsbåt med motor. Sitér dette innlegget Link to post
bcb Svart 14.Juli.2017 Del på Facebook Svart 14.Juli.2017 Hei ! Ole Olsen jernvare i Lillesand (tre mil øst for Kr.sand )leier ut 14 og 20 fots båter. Sitér dette innlegget Link to post
ko-stens Svart 15.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juli.2017 Takker for tips. Det ser interessant ut. Nå ser det ut som om det er torsdag vi får tid til å dra ut med båt, men ser også at det er meldt laber bris og bøtter og spann med regn akkurat den dagen! Spørs om det blir noe da, men en får nå håpe Yr tar feil! Sitér dette innlegget Link to post
Sørlandet2 Svart 15.Juli.2017 Del på Facebook Svart 15.Juli.2017 Det ligger noen båter til leie på finn.no å. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 15.Juli.2017 Del på Facebook Svart 15.Juli.2017 Tømmerstø brygge tror jeg hadde for et par år siden. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
joachimo Svart 15.Juli.2017 Del på Facebook Svart 15.Juli.2017 Mener Hamresanden Camping leier ut båter også. Sitér dette innlegget Mitt lille daycruiserprosjekt Frivillig Mannskap - RS155 Bendt R. Rasmussen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.