Astor Startet 5.Juli.2005 Del på Facebook Startet 5.Juli.2005 Sitter her å funderer på hvor Astor bringer meg til helgen. Fra fredag til lørdag blir det landligge. Da kommer det gjester fra Molde. Mulig det blir en lokal båttur for å vise fram farvannet og ta en dukkert. Men fra lørdag til søndag er skippern uten mannskap. Mørepapegøya reiser til Vinger for å se og høre Carlola. (En gang til!!) Jaco og Pjokken blir hjemme. Dermed må skippern ta en generalavgjørelse hvor ferden skal gå. Enda noen dager å tenke i gjennom dette på. Om turen går innover mot hovedstaden eller utover fjorden spiller ingen rolle. Det viktigste er å ha trivelige folk i nærheten. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Skipper Worse Svart 5.Juli.2005 Del på Facebook Svart 5.Juli.2005 Bare litt mer mekking i maskinrommet nå så setter Hangarskibet kursen mot Røyksundkanalen, senere Sandnes og Ryfylkefjordene og litt hit og litt dit, muligens Kvitsøy, kanskje rundt neset til Mandal. Båtferie i år! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
SeaMaster175 Svart 5.Juli.2005 Del på Facebook Svart 5.Juli.2005 Drar tilSpania i morgen tidlig og blir der i to uker! Når jeg kommer hjem skal jeg en tur til Bergen og når jeg kommer derifra så er den nye motoren vår innstalert - JIPPI! - M/B Gamla - Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 5.Juli.2005 Del på Facebook Svart 5.Juli.2005 (redigert) Jeg skal ingen steder, har tatt på meg jobber så jeg har nok og gjøre i ferien Men, det spiller ingen rolle egentlig nå som været er så bra! Må prøve og få tatt noen turer med Fia, selv om jeg har fått en bud på 5 høvdinger Redigert 5.Juli.2005 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
EIRINA Svart 5.Juli.2005 Del på Facebook Svart 5.Juli.2005 Vi blir vel ruslende inne mellom Jeløya og indre oslofjord for og hvis været er bra ellers så har vi kalesje også vi ellers så er det sinnsykt mye makrell i fjorden især nordspissen av H øya og uten for Vollen hilsen oss på SLUKET 2 Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 5.Juli.2005 Del på Facebook Svart 5.Juli.2005 Legger ut fra min faste plass i Torvefjorden på fredag ettermiddag ca:1800 og setter baugen mot øst blir vel rundt Kr.sand`s området første stopp så får vi se hvor resten av ferien bærer oss ...blir nok lenger øst mot Blindleia Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Astor Svart 5.Juli.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2005 Jeg skal ingen steder, har tatt på meg jobber så jeg har nok og gjøre i ferien Men, det spiller ingen rolle egentlig nå som været er så bra! Må prøve og få tatt noen turer med Fia, selv om jeg har fått en bud på 5 høvdinger <{POST_SNAPBACK}> Har du fått start på FIA? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
M/S Bastard Svart 5.Juli.2005 Del på Facebook Svart 5.Juli.2005 (redigert) Har du fått start på FIA? <{POST_SNAPBACK}> Neida har ikke fått tid! Skal grave grøft først, og etter det er jeg ledig for nye utfordringer! Dama er i Danmark på 2 uker ferie hos familie og det er nå jeg har sjansjen til og få gjort noe på Fia (båten altså) Redigert 5.Juli.2005 av bastard30000 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
goggen Svart 5.Juli.2005 Del på Facebook Svart 5.Juli.2005 Til helgen starter ferien!! Lørdag bør båten være ferieklar. Da drar jeg fra Oslo til Stavern hvor resten av familien (kone og to gutter på 3 og 6 år) kommer ombord. Etter noen dager i Larviksområdet pusler vi nedover til Kr. sand. Ahh - deilig med ferie! Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Quantum Svart 5.Juli.2005 Del på Facebook Svart 5.Juli.2005 Denne helgen drar vi ned til Sandspollen fra fredag til lørdag. Lørdag har vi lovet å kjøre en flokk jenter (9 damer) som skal på utdrikningslag, fra Sætre til Holmsbu. Om vi ligger der til søndag eller finner en annen plass får vi se på, må vel få disse damene tilbake til Sætre på søndag. Kan jo bli en artig fornøyelse. Sitér dette innlegget Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
ivar Svart 6.Juli.2005 Del på Facebook Svart 6.Juli.2005 Fredag morgen går turen ut til Træna i Nordland , der Trænafestivalen starter i morgen. Fartøyet er den 42 fot store skøyta "Brødrene" av Gjerøy, med 42HK Marna i maskinrommet er det duket for en flott tur utover. http://www.trena.net/ Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Baltic Svart 7.Juli.2005 Del på Facebook Svart 7.Juli.2005 Fredag morgen går turen ut til Træna i Nordland , der Trænafestivalen starter i morgen. Fartøyet er den 42 fot store skøyta "Brødrene" av Gjerøy, med 42HK Marna i maskinrommet er det duket for en flott tur utover. Helgelandskysten/Nordlandskysten er bare helt fantastisk flott! Har kjørt Kystriksveien og reist med Hurtigruta fra Stamsund i Lofoten til Nesna i nyyydelig sommervær. For en opplevelse,- selv for en Lofotgutt... Håper en annen gang å få sjansen til å oppleve mye mere av kysten og øyene der. I Lofoten var og er vi vant med båter på Lofotfiske fra nettopp Træna, Vega, Rødøy, Brønnøysund osv.,- det gjør det hele ekstra interessant for meg. En reise med egen båt langs kysten der 'oppe' må jo være glimrende! Òg, skøyta med den motoren legger jo ikke akkurat noen demper på opplevelsen God tur! Sitér dette innlegget Link to post
ter-av Svart 7.Juli.2005 Del på Facebook Svart 7.Juli.2005 Triste greier! Les det utrolige 10-dagersvarselet, skriver VG i dag. I mitt hode er det for tiden bare tordenvær. I går måtte jeg sette MorMajor på land etter å ha være nede i et skjær utenfor Skjærhalden. Flaut, fordi jeg gikk for nærme staken. Opprørende, fordi servicen fra noen av bransjefolket var til å grine av. Irriterende, fordi jeg selvfølgelig mister noen verdifulle dager og ferien er en drøy uke unna. Mer her: MorMajor ter-av (som kommer til å deppe i mørke kroker noen dager) Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Ludde30 Svart 7.Juli.2005 Del på Facebook Svart 7.Juli.2005 Emnetittelen stemmer ikke helt for mitt vedkommende, da jeg og familien drar ut i ettermiddag Har ikke bestemt hvilken øy det blir ennå, men det som er sikkert er at vi styrer unna Ildverket (eller flytterverket som noen kaller det). Der blir det ofte fullt og jeg syns det er lunefullt for vind. Vi finner nok en rolig plass på en av de mindre øyene, da vi venter innrykk av flere båter med godtfolk ombord i morgen. Været på Nøtterøy er strålende akkruat nå, og slik vil det vel holde seg i helgen? Hva sier du thor? Sitér dette innlegget If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
Brigg Svart 7.Juli.2005 Del på Facebook Svart 7.Juli.2005 Denne helga er det feriestart! Kursen legges til Helgelandskysten, og vi håper å være fremme på Sør-Helgeland søndag kveld. Nøyaktig hvor vi kommer til å befinne oss på hvilket tidspunkt det får tiden vise. Skikkelig båtfant-ferie med andre ord. Træna som ble nevnt ovenfor blir nok besøkt. Fire ukers ferie, og mesteparten av denne tiden blir på Helgelandskysten. Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Baltic Svart 7.Juli.2005 Del på Facebook Svart 7.Juli.2005 Fire ukers ferie, og mesteparten av denne tiden blir på Helgelandskysten. Brigg <{POST_SNAPBACK}> Høres flott ut God ferie Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.