krstianh99 Startet 20.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 20.Juli.2017 Hei har en 90hk mariner 2002 mod. Den har vært under vann med 1 sylinder. Denne har blitt honet opp, forgassere skiftet Problemet no er at eg har en stråle med bensin som kommer ut av overløpet på forgasser nr.2 20-30 cm stråle. Båten går fint på lavt turtall, men problemet kom etter den ble kjørt i marsfart i 5 min. etter problemet oppstod, kommer det hele tiden ved oppstart. Har måtte koble fra chok da tenningen er deffekt, og gir chok hele tiden. forgassere har vært tatt av reingjort og blåst igjennom med trykkluft. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 20.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2017 høres ut til at flottøren på den forgasseren henger seg opp. Kan oppstå pga irr etter at den har vært under. Ville prøvd med ultralydvask av forgasserne Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
krstianh99 Svart 20.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2017 Takk for svar :) forgassere er brukte, men har ikke vært under, hadde først problemet på forgasser nr4, men da rant det såvidt noe ut, tok ut denne og reigjorde, etter det flyttet problemet seg til nr2. da tok eg ut alle og reingjorde (ikke ultralydvask). No står spruten 20 cm ut. For demontere en gang til å hive de i ultralydvaskeren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.