Nimbus37 Startet 23.Juli.2017 Del på Facebook Startet 23.Juli.2017 Jeg har en simrad nss7 som jeg ikke klarer å få inn dybde på skjær. Har lest manualer etc. Men vil gjerne hatt det slik at skjær og grunner hadde kommet opp med dybde i meter og ikke bare som et x eller stjerne . Noen som kan hjelpe meg med det ? Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 23.Juli.2017 Del på Facebook Svart 23.Juli.2017 Det kunne eg og tenkt meg, men dei er vel ikkje alltid lagt inn av kartprodusenten? Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 23.Juli.2017 Del på Facebook Svart 23.Juli.2017 Er det ikke sådan at man kan sætte et filter, så skær under en vis dybde ikke vises? Altså så kun farlige skær vises? Sitér dette innlegget Link to post
Nimbus37 Svart 24.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juli.2017 Jeg har cmap kart og dette burde gå an å få til ? Noen som vet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.