forskern Startet 27.Juli.2017 Del på Facebook Startet 27.Juli.2017 Jeg har veldig lyst til å kjøpe meg en vannscooter til neste sesong, men jeg er veldig usikker på hvor mye jeg kommer til å bruke den, (Blir den et dyrt leketøy som bare blir liggende?) Dere kan selvsagt ikke vite hva som vil skje for meg, men det hadde vært fint å høre bruksrrfaringer fra dere som har hatt scooteren litt. Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 31.Juli.2017 Del på Facebook Svart 31.Juli.2017 Min erfaring er at det er kipt alene, gøy med venner, greia er å dra på tur sammen og utforske steder, er ganske stor aksjonsradius. kjøpe 3 seter, så er det mer komfortabelt med 2 på den ;) Hadde hørt om noen andre var interessert og handla noen dockinger som ligger ved siden av hverandre, sjøsette fra henger og ta opp igjen blir veldig fort "gammelt". Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 14.Januar.2018 Del på Facebook Svart 14.Januar.2018 I gjengen "min" bruker folk scooterne 50-300 timer i året. Han som har kjørt mest, kjøpte en ny i mars og på siste turen i 2017 (nyttårsaften) så hadde den gått 303 timer Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.