nomen Startet 2.August.2017 Del på Facebook Startet 2.August.2017 Jeg trenger et lite skap til å ha på badet i båten. Jeg tenker i størrelse 30x25cm eller der omkring. Noen som har tips til (nett)butikker? Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Komodo Svart 2.August.2017 Del på Facebook Svart 2.August.2017 Hvis du ikke finner noe som passer så kan du jo sende en IM til NilsPils. Han er jo en reser på slike ting! Da får du jo et håndlaget kvalitetsprodukt, men du må jo selvsagt regne med å betale litt mer enn for et kinesisk masseprodukt. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
NilsPils Svart 2.August.2017 Del på Facebook Svart 2.August.2017 Takk for det Komodo! Det måtte bli i mattlakkert solid teak med en hylle. Skyvedører passer vel best i båt . . . . .? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.