Sluppen Posted August 3, 2017 Share Posted August 3, 2017 Har en Quick Heron 1012 (1000W, 12V) ankervinsj hvor jeg har brent motoren. Noen som vet hvem som kan reparere denne/skifte motor? Link to post
Stella Polaris Posted August 6, 2017 Share Posted August 6, 2017 Hei jeg ville kontaktet Seatronic i Moss som fører dette merket. De må kunne skaffe deg ny motor eller tipse deg om et verksted. Lykke til! Båthavn: Onsøy Marina, Gressvik Totalmedlem av RS Lagune, Sigyn, nå Stella Polaris Brukererfaring: Yamaha, Marna, Volvo og Yanmar Link to post
Ask Posted August 6, 2017 Share Posted August 6, 2017 Hei Eg skifta ankervinsj i vår. To heilt ulike merke, og motorane såg heilt like ut. Dette med unntak av av den på 1500 w var lengre enn den på 1000 w. Eg trur difor at slike motorar er rimeleg standard, og at det bør vera mogeleg å finna ein motor som passar. Ask Link to post
Recommended Posts