Gimlet Startet 18.August.2017 Del på Facebook Startet 18.August.2017 Jeg har en glødelampe som blinker periodevis (noen ganger i sekundet) på tomgang. Voltmeteret hopper også ned når glødelamper slår inn så det kan virke som glødingen faktisk slår inn. I tillegg slår ladelampen (svakt) inn når turtallet øker om det kan være relatert. Ledningen ser ut til å gå direkte fra glødepluggene til betjeningspanelet. Noen teorier? Mange takk! Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 18.August.2017 Del på Facebook Svart 18.August.2017 I og med at du ikke informerer om type motor, så blir svaret naturligvis også et svar i tåka. En del motorer har et termostyrt rele som forteller når gløding skal avsluttes. Konker dette releet, kan du få reaksjonen du ser. Altså glødingen slår inn, overvarmer og kutter ut, og syklusen gjentar seg. Sitér dette innlegget Link to post
Gimlet Svart 18.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2017 Motor: MF 35 Video som viser problemet Hvor sitter dette reléet vanligvis? Ved tenningslås? Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 18.August.2017 Del på Facebook Svart 18.August.2017 Du burde ihvertfall ikke kjøre motoren før du enten har reparert feilen,eller koblet bort glødinga. Jeg mistenker feil på gløderele,og/eller jordingsfeil. Begynn med å kontrollere at alle kabler ligger som de skal,ikke er irret og at de ikke har løsnet . Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.