Neptun 850 Startet 20.August.2017 Del på Facebook Startet 20.August.2017 Ønsker anbefaling av alarmanlegg for båt Sitér dette innlegget Link to post
lurvetass Svart 20.August.2017 Del på Facebook Svart 20.August.2017 Jeg har en tracker fra Guard Systems. Får sms på telefonen hvis båten beveger seg, strømmen settes på og kan se hvor den er på nett hele tiden. Kan også brukes i gjestehavn så du kan ha alarm hvis du er i land. Veldig fornøyd med den og ok service hvis det er noe jeg lurer på. Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
nordan family 27 Svart 20.August.2017 Del på Facebook Svart 20.August.2017 Jeg har båtalarm fra Hanor Alarm. Virker greit. Hyler noe forferdelig, og blinker i alle lanterner, horn og sirener. Tror også den er koblet mot tenningen. Følere på dør og luker, samt bevegelssensor innvendig. Går greit med gardinene ifht sensoren. Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 20.August.2017 Del på Facebook Svart 20.August.2017 Har också båtlarm, men jag har stängt av larmsirenen för det hände att spindlar påverkade rörelsedeckarna ombord. Och det var störigt för brygg-grannarna. Men lanternorna blinkar och jag får ett SMS. Och viktigast av allt så har jag då en webkamera ombord som också triggas och som skickar mig tre bilder före den utlösande händelsen och tre efter. Och dom går via dlinks molntjänst och kan inte raderas av tjuven. Plus att jag då kan ropa upp kameran i båten och se och höra live video. Inte så dumt när man bor 50 km från båten - eller befinner sig på Rhodos.... Bra att veta om det är en spindel eller..... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.