Bertine II Startet 22.August.2017 Link til dette innlegget Startet 22.August.2017 Jeg har en Johnson 5hk påhenger, modell 1995. Disse kom også som 6 og 8 hk, med samme blokk. Noen som vet hva som må gjøres for å øke effekten til 8 hk? Jeg ser f eks at mens diameter i forgasseren er 20 mm, er innløpet til blokken bare 12 mm. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 22.August.2017 Link til dette innlegget Svart 22.August.2017 Ser at det er dårlig med tilbakemelding på spørsmålet ditt. Jeg løfter tråden da den har interesse for meg også. Jeg har en eldre 6hk Johnson, og den er litt knapp til rib-jolla til ungene. Skulle gjerne hatt 8 hester ut av den. Den ser jo også ut som en meget tungbygget og kraftig 6 hester. Det virker som om 8 hestere er populære på bruktmarkedet og ligger uforholdsmessig høyt i pris. Min motor er gammel, men lite brukt og virker egentlig helt strøken. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.