Tariq Startet 30.August.2017 Del på Facebook Startet 30.August.2017 Hvor får man kjøpt kabelsko/klemmer av typen som er fylt med lim/tetningsmasse som utløses når de klemmes sammen? Har brukt slike på små kabeldimensjoner for mange år siden, men ikke på 1,5mm2 og oppover. Jeg husker ikke hvor jeg fikk dem fra den gangen. Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 30.August.2017 Del på Facebook Svart 30.August.2017 tenker du på dei gule som er fylt med vaselin og brukt på telefonledninger? Sitér dette innlegget Link to post
krabben91 Svart 30.August.2017 Del på Facebook Svart 30.August.2017 scotchlok Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 31.August.2017 Del på Facebook Svart 31.August.2017 Biltema har kabelsko med varmelim. Sitér dette innlegget Link to post
StorStas Svart 31.August.2017 Del på Facebook Svart 31.August.2017 ebay har blitt min venn på området, men krever at du har god tid da. Søk etter f.eks. "heat shrink crimp connectors" (eller følg lenken) så finner du mange alternativer. Dobbeltsjekk at det står noe med "glue" eller "melt adhesive" el.l. i beskrivelsen før du bestiller. Sitér dette innlegget Link to post
Tariq Svart 31.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.August.2017 Takker. Ja det er mulig det er vaselin det som er inni. Men noe som herder vil vel være bedre? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.