evavass Startet 4.September.2017 Del på Facebook Startet 4.September.2017 Hei. Vi har en Bavaria med to Volvo Penta Kad 44 motorer og EDC giring. Nå lyser gul diagnoselampe på styrbord side konstant, uten at det kommer opp feilkode. Motor på samme side starter ikke. Babord side er alt ok. Hva kan det være? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 4.September.2017 Del på Facebook Svart 4.September.2017 Som alltid er det lurt å være spesifikk med motorbetegnelse og produksjonsår ... Av KAD44 er det to utgaver så her er det ekstra viktig å vite hvem du har. Når du ikke har feilkoder så er det første jeg ville sjekket batterispenning. Har du separate startbatteri for motorene så kryssbytt batteriene. Sitér dette innlegget Link to post
evavass Svart 4.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2017 Takk for svar ? båten er produsert i 2003 og jeg mener bestemt det er en Kad 44 P. Jeg har strevet i hele dag og det er strøm på batteriene. Det første jeg skal gjøre i morra er å prøve tipset ditt. Har du eller andre flere tips, tas de imot med takk! Sitér dette innlegget Link to post
evavass Svart 4.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2017 Motorene er kad 44 P-C 2004 modell. Nå har jeg krysskoplet batteriene uten at det skjer noe endring... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.