Clasg Startet 5.September.2017 Del på Facebook Startet 5.September.2017 Er der nogen der véd hvor man kan købe følgende kontakt: E-T-A 3130-F212-H7T1-S000Y2-3A Det er kontakten til instrumentlyset i en Bavaria 32 sport model 2005 Alle de forhandlere jeg har spurgt, har ikke denne kontakt hjemme, og kan heller ikke skaffe den. Eller har I forslag til en erstatning for denne udgåede type? Kommentar fra moderator: Tittelen er redigert, var "Søges: E-T-A kontakt type 3130-F212-H7T1-S000Y2-3A" Sitér dette innlegget Link to post
Aquarius Svart 5.September.2017 Del på Facebook Svart 5.September.2017 Hei, kjøpte disse direkte fra Tyskland i 2005. Kan faktisk ha noen liggende. Er på reise, men skal sjekke når jeg kommer hjem på lørdag. Sitér dette innlegget Mvh Aquarius Link to post
Aquarius Svart 10.September.2017 Del på Facebook Svart 10.September.2017 Hei igjen, har 2 stk. 8A brytere av denne typen liggende (ikke 3A som du opprinnelig spør etter). Bryterne er ikke lenger i produksjon i eksakt denne utførelsen, og tilsvarende nye brytere har andre mål. Du finner de hos ETA. Ellers fikk jeg mine brytere fra DENNE tyske leverandøren (se side 33). De har nok vært hoffleverandør til Bavaria (og er det kanskje ennå). Har også noen andre Bavaria brytere liggende, samt disse hovedstrømskontaktorene/bryterne (bistabile releer). Sitér dette innlegget Mvh Aquarius Link to post
Clasg Svart 17.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.September.2017 Tusind tak for hjælpen. Jeg prøver at skrive til dem for at høre om de har en 3A kontakt. Sitér dette innlegget Link to post
Aquarius Svart 18.September.2017 Del på Facebook Svart 18.September.2017 Si til du, om du ikke får tak i 3A bryter/sikringsautomat. Sitér dette innlegget Mvh Aquarius Link to post
Bellil Svart 4.Mars.2018 Del på Facebook Svart 4.Mars.2018 Hei Aqarius. Jeg er interessert i bryterne dine. Har du et bilde som viser mer av merkeskiltet på kontaktorene? Hva er maks bryterevne? Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Aquarius Svart 5.Mars.2018 Del på Facebook Svart 5.Mars.2018 Bellil skrev for 14 timer siden: Hei Aqarius. Jeg er interessert i bryterne dine. Har du et bilde som viser mer av merkeskiltet på kontaktorene? Hva er maks bryterevne? Hei igjen, Disse kontaktorene er for 300A varig strøm (2400A - 1sek, 600A - 20sek) ifølge databladet jeg fant på produsentens hjemmeside. Sitér dette innlegget Mvh Aquarius Link to post
Bellil Svart 5.Mars.2018 Del på Facebook Svart 5.Mars.2018 Takker. Da er den god nok til å fungere som hovedbryter på akterankeret mitt. Jeg kan kjøpe ett av deg. Hva med de andre bryterne? Har du de? Kontakt meg gjerne på 46827010. Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
babelon Svart 7.Mai.2019 Del på Facebook Svart 7.Mai.2019 Hej Aquarius har du dina brytare kvar ? 3130-f212-h7t1-s000y2 Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 9.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2019 Et triks hvis bryterne spretter opp er å ta av den svarte delen og trykke inn det tynne røde røret til en smøre/elektrospray. Det virket helt utmerket hos meg så nå har jeg ikke byttet noen av bryterne :-) Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.