PiperBill Svart 9.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.September.2017 Første etappe er Son til Moss og gjennom kanalen der. Vi drar og henter båten i dag :-) Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
NilsPils Svart 9.September.2017 Link til dette innlegget Svart 9.September.2017 (redigert) 43 minutes ago, PiperBill said: Første etappe er Son til Moss og gjennom kanalen der. Vi drar og henter båten i dag :-) Dersom du kommer under brua i Moss, så er "Hvalerporten" ikke noe problem. Regner med at du må senke antenna i Moss, ellers ikke noe problem der heller . . . . God tur! Redigert 9.September.2017 av NilsPils (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
PiperBill Svart 9.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.September.2017 Helt still rundt Strømtangen "smooth as a babies bum". Fint tur fra Son til Høysand. Begynte i regnvær og endte i sol og varme. Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Chilli Solbris Svart 10.September.2017 Link til dette innlegget Svart 10.September.2017 Flotters at dere har fått en fin tur! Men hvor i heite er bildene????? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
PiperBill Svart 11.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.September.2017 Eneste bildet jeg har fra område på lørdag. Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Chilli Solbris Svart 11.September.2017 Link til dette innlegget Svart 11.September.2017 He he, ser ut som en meget fornøyd herremann!!! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Frissy Svart 11.September.2017 Link til dette innlegget Svart 11.September.2017 Gratulerer med ny båt. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 11.September.2017 Link til dette innlegget Svart 11.September.2017 kan skrive under på at det var stille på lørdag, vi seilte regatta og skulle over fra Store Færder til Missingene, vinden døde helt ut og enkelte brukte 6 timer for på den siste mila... Gratulerer med ny båt! Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Komodo Svart 11.September.2017 Link til dette innlegget Svart 11.September.2017 Da er det bedre å dykke enn å seile Framtia Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Salt Svart 11.September.2017 Link til dette innlegget Svart 11.September.2017 PiperBill skrev On 8.9.2017 at 17.05: Ja det er puttesundbrua jeg mente. Kommer jeg ikke under den med en Baltic som er 3.5 meter over vannlinje? Joda. At det var en motorbåt med lav høyde så jeg ikke. Jeg tenkte på seilbåt. Puttesund er noe jeg ikke prøver meg på. Men jeg har vært med "Makø" (nå: "Ny-VIgra II") eller "Vesleø" under brua før den fikk skråstagforsterkning. Det var litt kilent. Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
PiperBill Svart 11.September.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.September.2017 Framtia skrev for 7 timer siden: kan skrive under på at det var stille på lørdag, vi seilte regatta og skulle over fra Store Færder til Missingene, vinden døde helt ut og enkelte brukte 6 timer for på den siste mila... Gratulerer med ny båt! Takk. Ja vi så mange seilbåter lengre ut. Tenkte det måtte være regatta. Vet noen om det også blir regatta første kommende lørdag? Jeg skal krysse til Sandefjord i en 24 fots og har ikke lyst til å kjører zig zag eller blir jaget midt ut i. :-) Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Framtia Svart 11.September.2017 Link til dette innlegget Svart 11.September.2017 ingen regatta der da, uansett er det ingen grunn til å være så redd for en seilbåt eller to :-) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.