Bomstart Startet 9.September.2017 Del på Facebook Startet 9.September.2017 Har ein tilårskommen Yamarin 4730 der vinskjermfestene, dvs. dei "pakningane" som ligg i festepunktene mot plast er sprukne/borte. Disse har delenummer 4730-28 Windscreen Washer i ei gammal instruksjonsbok. Dei er 2-delte (inner-/ytterdel) ca. 22 mm i diameter og med diameter på 11 mm der dei går gjennom vindskjermen. Holet til skruefeste er ca 6 mm. Nokn som kjenner til kvar eg kan få tak i slike, eller tilsvarande ? Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 12.September.2017 Del på Facebook Svart 12.September.2017 Er selv på jakt etter disse. Gir lyd fra meg om eg finner, og følger med her om noen kommer med tips. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 12.September.2017 Del på Facebook Svart 12.September.2017 sånn ser de ut. Sitér dette innlegget Link to post
LuckyFalls Svart 13.September.2017 Del på Facebook Svart 13.September.2017 Da jeg skulle ha noen deler til min Yamarin 5220 så kontaktet jeg Herholdt Andersen i Tønsberg. De skaffet og sendte meg det jeg trengte. Kontakt verksted/service på mail som du finner på hjemmesiden deres. Hyggelige folk! Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 13.September.2017 Del på Facebook Svart 13.September.2017 Svingte innom Tveit båt i sandnes idag. Han hadde nettop bestilt inn slike, så eg håper det er på lager neste uke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.