Whistler Startet 12.Juli.2005 Link til dette innlegget Startet 12.Juli.2005 Hvor mange vimpler er solgt? Kanskje en teller på forsida kunne vise det? Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
index Svart 12.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2005 Kan ikke være mange her vestpå i alle fall. Jeg har så langt kun sett en (min egen).. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Goddis77 Svart 12.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2005 Fikk min idag Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 13.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2005 Her i Vansjø vet jeg at det er minst 3 baatplassen-medlemmer, og to av oss har vimpel i hvertfall. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 13.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2005 Totalt er det nå solgt 268 vimpler. Sitér dette innlegget Link to post
`MINA' Svart 13.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2005 I ferien i fjor så vi kun 1 vimpel. Tenker oss langt øst i år. Morro å se om det er flere å se i år. Reiser til Grimstad på fredag. Der er det ihvertfall noen som har Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
Ancas Svart 13.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2005 (redigert) fikk min i dag , synes det er lite salg av vimpler i forhold til medlemsantallet.... Redigert 13.Juli.2005 av Ancas (see edit history) Sitér dette innlegget CastelloMarine 533HT- 40/50HK Yamaha yeto 2Takt !! Link to post
Bitteliten Svart 13.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2005 (redigert) Totalt er det nå solgt 268 vimpler. <{POST_SNAPBACK}> Hm - jeg har tilgode å se en eneste annen enn den som vaier i vimpelstanga på Bitteliten III. Jeg så ikke en eneste vimpel på vår Bohuslän tur i år. rem så jeg ikke - men jeg lurer på om jeg passerte GeirFrode på vei ut av Værlebukta i dag - men jeg så ingen vimpel. Men jeg var jo ikke på Horten treffet da. Redigert 13.Juli.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Steinar S Svart 13.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2005 Har kun sett min egen på nordmøre også. ????? Sitér dette innlegget Link to post
Fjordutsikt Svart 13.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2005 Jeg har også sett kun min egen vimpel i Langesundsfjorden. Sitér dette innlegget Link to post
`MINA' Svart 13.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2005 Har sett flere her på sørlandet i år. Det ble jo noen på treffet Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
Vinylester Svart 13.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2005 Det er lite vimpler å se på fjorden,men så faktisk Stauden på fjorden om søndagen. Ellers var jeg nedover til Kragerø men det det er tynt mellom vimplene....ikke en eneste en så langt jeg kunne se.. Sitér dette innlegget Link to post
Enjoy Svart 13.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2005 (redigert) Jeg har også sett kun min egen vimpel i Langesundsfjorden. <{POST_SNAPBACK}> Da må du se bedre, for på Stathelle marina ligger "MY Ellen Marie", på Salen ligger "Enjoy", og på Langesund Marina ligger "Månestråle". Alle har vimpel på hele året. Enjoy Redigert 13.Juli.2005 av Enjoy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 14.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2005 Et spørsmål litt på siden; den fine trebåten på bildet like ovenfor - er det også "en av våre"? Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
GeirFrode Svart 14.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2005 men jeg lurer på om jeg passerte GeirFrode på vei ut av Værlebukta i dag - men jeg så ingen vimpel. <{POST_SNAPBACK}> Det var nok ikke meg. Og jeg har vimpelen på plass. Min "Isabella" er forøvrig veldig lett gjenkjennelig. Var riktignok ute en veldig kort tur i går kveld, men det var bare en test-tur så vidt utenfor båthavna i Mossesundet. Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 14.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2005 Et spørsmål litt på siden; den fine trebåten på bildet like ovenfor - er det også "en av våre"?Den største vet jeg bestemt er Perlen. Den han har på sin styrbord side tror jeg er er Bølgen???? Sitér dette innlegget Link to post
`MINA' Svart 14.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2005 Den største vet jeg bestemt er Perlen. Den han har på sin styrbord side tror jeg er er Bølgen???? <{POST_SNAPBACK}> Stemmer begge to Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
seilbåt Svart 14.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2005 Fikk min for 2 dagre siden. Står på land å tar vårpussen no skal ut igjen i dag, da skal den på plass. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 14.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2005 Har så langt bare sett en i tillegg til min egen. Den resulterte i en koselig prat med "BK". Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Verrie Svart 14.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2005 Et spørsmål litt på siden; den fine trebåten på bildet like ovenfor - er det også "en av våre"? <{POST_SNAPBACK}> Heisan, dersom du mener den med teakdekket, så er det nok min ja Når det gjelder observering av vimpler, har jeg nå tre uker bak meg på sjøen, hastig innom nettstedet nå, for å feriere videre. Jeg har gleden av å ha møtt tilsammen 3 båter med "ekte" vimpler. Noget lite det, men med Ingars tall ovenfor, kanskje ikke så galt allikevel ? Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 15.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2005 Har til nå sett bare en i sommer... Tror det var KOB som la til på jomfruland onsdag i forrige uke.. Ellers så virker det langt mellom hver vimpel,håper å se noen på bluesen i notodden 4-7 august mvh frank v. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 15.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2005 men med Ingars tall ovenfor, kanskje ikke så galt allikevel ? Anslaget på antall småbåter i Norge varierer mellom 4 og 5-hundretusen.Om vi antar at rundt 250 vimpler er i bruk må altså 1600-2000 båter være samlet for at man skal se en vimpel. Vi har vurdert å lage klistremerker som et alternativ, hvis noen har forslag til leverandør hører vi gjerne om det. Dette er tenkt å inkludere ett felt hvor man kan skrive sitt telefonnummer. (Forslag fra Dilla.. ) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 15.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2005 Anslaget på antall småbåter i Norge varierer mellom 4 og 5-hundretusen. Om vi antar at rundt 250 vimpler er i bruk må altså 1600-2000 båter være samlet for at man skal se en vimpel. Vi har vurdert å lage klistremerker som et alternativ, hvis noen har forslag til leverandør hører vi gjerne om det. Dette er tenkt å inkludere ett felt hvor man kan skrive sitt telefonnummer. (Forslag fra Dilla.. ) <{POST_SNAPBACK}> Godt forslag. Tror dette bør være noe større enn KNBFs sitt. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Poseidon Svart 15.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2005 Heisan, dersom du mener den med teakdekket, så er det nok min ja Ja, jeg mente den fineste og mest iøyenfallende ... og jeg innrømmer gjerne at min første tanke var at det måtte være PERLEN, selv om jeg bare hadde sett det lille avatarfotoet. Har du en hjemmeside hvor vi kan få nyte flere bilder av herligheten? Når det gjelder vimpelføring så innrømmer jeg gjerne mitt brøde, men satser på at POSEIDON skal være så lett kjennelig far alle med skippersyn at det strengt tatt er unøvendig. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
SveinHa Svart 15.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2005 Når det gjelder vimpelføring så innrømmer jeg gjerne mitt brøde, men satser på at POSEIDON skal være så lett kjennelig far alle med skippersyn at det strengt tatt er unøvendig. <{POST_SNAPBACK}> Vi her kjenner deg jo på god avstand (lenge før vimpelen ville gjøre noen jobb ) men det kunne jo være greit om også andre kunne se at du er "en av oss" (Båtplassenreklame). Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.