Jump to content

Antall vimpler i omløp


Whistler

Recommended Posts

Vi her kjenner deg jo på god avstand (lenge før vimpelen ville gjøre noen jobb :lol: ) men det kunne jo være greit om også andre kunne se at du er "en av oss" (Båtplassenreklame).

<{POST_SNAPBACK}>

Så sant, så sant Svein, og du har jo forlengst tatt kontakt :wink::wink:

 

Og jeg har flere vimpler liggende hjemme, så jeg skal sørge for at det også kommer en i masten.

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Poseidon er endog innehaver av vår meget ekslusive båtentusiast-vimpel!  :smiley:

Bilde

 

Denne finnes det foreløpig kun 2 av, den andre tilhører Lars H.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja takk, det er jeg - og den er jeg meget stolt av!

 

Den henger imidlertid inne i styrehuset, godt beskyttet mot vær og vind. Så når jeg skal henge vimpel i masten, da blir det nok en av den mer alminnelige sorten :wink:

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Har nå ligget 5 dager i Røyksundkanalen (Bømlo) og der er rimelig fullt, kanskje rundt 50 båter, og utskifting av rundt halvparten hver dag.

 

Så "BK" var innom men han forsvant før jeg fikk tatt kontakt. Hadde også et besøk på Hangarskipet til Skipper_Worse med en lengre koseprat ut i de små timer. "Quindebestet" ga slett ikke inntrykk av å være slik navnet antyder :lol::lol::lol:

 

Ellers ingen vimpler.........

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Har nå ligget 5 dager i Røyksundkanalen (Bømlo) og der er rimelig fullt, kanskje rundt 50 båter, og utskifting av rundt halvparten hver dag.

Tok en opptelling i går kveld, etter at "innsiget" hadde gitt seg ... 65 stk. totalt.ø

 

 

Hadde også et besøk på Hangarskipet til Skipper_Worse med en lengre koseprat ut i de små timer. "Quindebestet" ga slett ikke inntrykk av å være slik navnet antyder

 

Skinnet kan bedra ... nå regjerer hun igjen i hjemmets lune varme så kan hende det blir andre boller ... man får se. :lol:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Etter sigende skulle også hr. "Sumo" beære oss med fast fortøyning på samme brygge, men fåglane vet når eller hvordan det skulle finne sted. Men artig hadde det absolutt vært. Skulle vi forsøke å overtale "Outbreak" til å flytte, og få satt en offisiell verdensredkord i antall BPL-vimpler på samme brygge???

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Skjønner ikke helt dette vimpel maset som går igjen kontinuerlig. Ble noe forundret over at det er solgt kun 270 vimpler.

 

Stor honør til de som startet baatplassen men lurer på hvordan det er mulig å gå break even i leie av server med kun så få vimpler solgt ?. Har sett at dere handler fra Norge, det er neppe lurt. Ansvarlig for vimpler innkjøp kan sende meg en IM så skal jeg sette dere i kontakt med en usedvanlig rimelig leverandør. Tid er penger.

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...