Poseidon Svart 15.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2005 Vi her kjenner deg jo på god avstand (lenge før vimpelen ville gjøre noen jobb ) men det kunne jo være greit om også andre kunne se at du er "en av oss" (Båtplassenreklame). <{POST_SNAPBACK}> Så sant, så sant Svein, og du har jo forlengst tatt kontakt Og jeg har flere vimpler liggende hjemme, så jeg skal sørge for at det også kommer en i masten. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Ingar Svart 15.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2005 Poseidon er endog innehaver av vår meget ekslusive båtentusiast-vimpel! Denne finnes det foreløpig kun 2 av, den andre tilhører Lars H. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 15.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2005 Poseidon er endog innehaver av vår meget ekslusive båtentusiast-vimpel! Denne finnes det foreløpig kun 2 av, den andre tilhører Lars H. <{POST_SNAPBACK}> Ja takk, det er jeg - og den er jeg meget stolt av! Den henger imidlertid inne i styrehuset, godt beskyttet mot vær og vind. Så når jeg skal henge vimpel i masten, da blir det nok en av den mer alminnelige sorten Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
SveinHa Svart 31.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2005 Har nå ligget 5 dager i Røyksundkanalen (Bømlo) og der er rimelig fullt, kanskje rundt 50 båter, og utskifting av rundt halvparten hver dag. Så "BK" var innom men han forsvant før jeg fikk tatt kontakt. Hadde også et besøk på Hangarskipet til Skipper_Worse med en lengre koseprat ut i de små timer. "Quindebestet" ga slett ikke inntrykk av å være slik navnet antyder Ellers ingen vimpler......... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Skipper Worse Svart 31.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2005 Har nå ligget 5 dager i Røyksundkanalen (Bømlo) og der er rimelig fullt, kanskje rundt 50 båter, og utskifting av rundt halvparten hver dag. Tok en opptelling i går kveld, etter at "innsiget" hadde gitt seg ... 65 stk. totalt.ø Hadde også et besøk på Hangarskipet til Skipper_Worse med en lengre koseprat ut i de små timer. "Quindebestet" ga slett ikke inntrykk av å være slik navnet antyder Skinnet kan bedra ... nå regjerer hun igjen i hjemmets lune varme så kan hende det blir andre boller ... man får se. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Verrie Svart 8.August.2005 Link til dette innlegget Svart 8.August.2005 Har du en hjemmeside hvor vi kan få nyte flere bilder av herligheten? <{POST_SNAPBACK}> Desverre, det har jeg nok ikke, men har presentert båten en del i tråden "vinterprosjekter, planer om...". Hjemmeside har jeg ikke tid til å stelle med, til det tar båten for mye tid (i tillegg til alt annet.....) Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 8.August.2005 Link til dette innlegget Svart 8.August.2005 Me er faktisk tre "vimpel-båtar" på ei brygge. Det må vera norgesrekord i vimpel-tetthet (baatplass-vimplar, altså...) Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Skipper Worse Svart 9.August.2005 Link til dette innlegget Svart 9.August.2005 Etter sigende skulle også hr. "Sumo" beære oss med fast fortøyning på samme brygge, men fåglane vet når eller hvordan det skulle finne sted. Men artig hadde det absolutt vært. Skulle vi forsøke å overtale "Outbreak" til å flytte, og få satt en offisiell verdensredkord i antall BPL-vimpler på samme brygge??? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
CB. Svart 9.August.2005 Link til dette innlegget Svart 9.August.2005 Skjønner ikke helt dette vimpel maset som går igjen kontinuerlig. Ble noe forundret over at det er solgt kun 270 vimpler. Stor honør til de som startet baatplassen men lurer på hvordan det er mulig å gå break even i leie av server med kun så få vimpler solgt ?. Har sett at dere handler fra Norge, det er neppe lurt. Ansvarlig for vimpler innkjøp kan sende meg en IM så skal jeg sette dere i kontakt med en usedvanlig rimelig leverandør. Tid er penger. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.